Forfatter Emne: Folk provokere  (Læst 9955 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
Folk provokere
« Dato: Juni 27, 2008, 10:39:15 pm »
Jeg syntes det er tit andre biler provokere / de vil gerne lege når man kommer på motorcykel
det er jo som at tage slik for børn........ eller gående folk opfordre til at man skal give den lidt gas..

Hvad oplever i der ude ??

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
Re: Folk provokere
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2008, 10:42:01 pm »
Det skjer, men ikke så ofte som før.. Kan ha noe med MCen å gjøre..

Uansett, de taper.. STORT! Hver eneste gang!
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2008, 10:48:35 pm »
Jeg oplever det, men det er altid folk i gamle skrammel kasse og varevogne.

Det mest udfordrende der har været var en Chrystler PT Cruiser for nogle år tilbage, det var dog heller ikke noget problem.

For det meste lader jeg mig dog ikke provokere og oftest opdager jeg først de vil køre omkap når jeg sætter igang normalt friskt og de så spader til den og tror vi er midt i et race :)
SV1000S K6 - blå.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2008, 11:12:04 pm »
gider ikke køre om kap med biler, de kan jo ikke følge med selvom de får lidt snor i starten. :thumbsdown:
der er jo altid de små drenge der lige skal imponere finkerne på bagsædet, lidt af deres ego må blegne når man bare kører ved siden af i 2. gear ved siden af mens pedalen er bund. fatter ikke de gider :rolleyes:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2008, 11:18:16 pm »
Nå det er det de vil når de gasser op, troede bare de ville tjekke om deres bil var gået i stå, pga bulderet fra SVinet  :afro:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2008, 11:28:39 pm »
oplever det også tit..... og så de drenge der står og lave luft gi gas
nu med yamaha fz1 2008

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2008, 11:37:20 pm »
Der da ikke noget som at gi dem ca 50 meters forspring...  og derefter rive den på hjul forbi...      ...har jeg hørt  :lmao:

skulle dog "spænde hjelmen" forleden med en Audi S6 Quatro..... :innocent:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

El Bola

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juni 28, 2008, 12:09:39 am »
jeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved,

som om man var en skide scooter og nogle gør det endda med vilje

især det der med at køre om kap, de ved godt at de ikke er hurtigere end mc'en men de vil bare "lege" dvs de vil bare ha gang i sagerne og det syntes jeg er pisseirretende.

det jo ik dem som det går ud over for det meste

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
« Svar #8 Dato: Juni 28, 2008, 08:13:38 am »
Jeg tror ikke det skal opfattes som en provokation men mere som kærlighed til maskinerne og det at man syntes om at MCerne flytter sig som bare satan, jeg har kørt i mange år og har aldrig følt at man ville provokere mig til at køre om kap, men tit at man ville have mig til at vise hvad maskinen kan.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Juni 28, 2008, 10:06:40 am »
Jeg tror ikke det skal opfattes som en provokation men mere som kærlighed til maskinerne og det at man syntes om at MCerne flytter sig som bare satan, jeg har kørt i mange år og har aldrig følt at man ville provokere mig til at køre om kap, men tit at man ville have mig til at vise hvad maskinen kan.

x2   

lige præcis   :blink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

norton

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juni 28, 2008, 10:18:27 am »
Jeg har oplevet det tit og det er som regel mercedes og audi biler der gerne vil provokere, de får så lidt snor ,også vrides gashåndtaget og så er det overstået. Men det er jo ikke sjovt da det er en åndfair kamp.  :D :D men på den anden side er det jo også svært at lade vær med at sætte dem på plads
« Senest Redigeret: Juni 28, 2008, 10:20:24 am af norton »

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #11 Dato: Juni 28, 2008, 10:20:52 am »
Det sker OFTE herinde i købstaden!!!

Nørrebrogade, any given Sunday >> ... WOLLAH jeg sværger - det er Gostrider der kører der... Han er faktisk død - uden pis!!! Yo, lav et sygt stunt maaaaaan!!!!  :hand:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Lofgreen

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: Juni 28, 2008, 01:13:07 pm »
Nå det er det de vil når de gasser op, troede bare de ville tjekke om deres bil var gået i stå, pga bulderet fra SVinet  :afro:

LOL..  :mrgreen:

Det er skægt når man kommer op bag en bil, og man kan se på chaufføren at han kan høre et-eller-andet, indtil de opdager det er et buldrerende SVin bagved..  for derefter at trække pænt ind til højre..   :afro: 
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

pingo

• Sandt SVin
« Svar #13 Dato: Juni 28, 2008, 02:24:45 pm »
Jeg synes altid det er mænd der har fået kone og børn og SUV eller stor firhjulstrækker og skal vise at de stadig er unge og seje og rigtige mænd..

Min bror og jeg var ude og køre på hans MC, og så ville vi, inden en bakke, overhale ham. Men da vi overhalede, begyndte han bare at sætte farten op, så vi ikke kunne komme forbi. Og det var OP ad bakken nu, så det var umuligt at se modkørende. Det er bare lamt sådan noget..

Selv om jeg er en klovn til at sætte igang, kan jeg køre fra de fleste. Men der var en GSR-600 og en VW der kørte om kap inde på nørregade, og den VWer ku bare sætte af.. Den havde sgu fart på, og det havde GSRen også, så der fulgte jeg ikke med.. Jeg må lære nogle tricks, men jeg er bange for at jeg bare stejler.. :(
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Nick

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juni 28, 2008, 02:27:53 pm »
Jeg synes altid det er mænd der har fået kone og børn og SUV eller stor firhjulstrækker og skal vise at de stadig er unge og seje og rigtige mænd..

Min bror og jeg var ude og køre på hans MC, og så ville vi, inden en bakke, overhale ham. Men da vi overhalede, begyndte han bare at sætte farten op, så vi ikke kunne komme forbi. Og det var OP ad bakken nu, så det var umuligt at se modkørende. Det er bare lamt sådan noget..

Selv om jeg er en klovn til at sætte igang, kan jeg køre fra de fleste. Men der var en GSR-600 og en VW der kørte om kap inde på nørregade, og den VWer ku bare sætte af.. Den havde sgu fart på, og det havde GSRen også, så der fulgte jeg ikke med.. Jeg må lære nogle tricks, men jeg er bange for at jeg bare stejler.. :(

Mer' gas  :lmao:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D