Forfatter Emne: Logren med halen...  (Læst 4891 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SV-spirit

• Plastikrocker
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Logren med halen...
« Svar #15 Dato: Juli 04, 2008, 12:49:44 pm »
GD hvordan skiftede du bagdæmperen uden at tage udstødningen af ? Jeg er ved at montere en GSXR K4 dæmper, men kan ikke tage de lange bolte ud på den gamle SV dæmper, uden at afmontere udstødningen. De lange bolte kan ikke tages ud da udstødningen sidder i vejen.  :)
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Damage

• Gæst
« Svar #16 Dato: Juli 04, 2008, 01:28:57 pm »
GD hvordan skiftede du bagdæmperen uden at tage udstødningen af ? Jeg er ved at montere en GSXR K4 dæmper, men kan ikke tage de lange bolte ud på den gamle SV dæmper, uden at afmontere udstødningen. De lange bolte kan ikke tages ud da udstødningen sidder i vejen.  :)

Jeg havde samme problem.  :(

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Juli 04, 2008, 03:23:17 pm »

Min var en K3, om det er anderledes på andre ved jeg ikke

Som jeg husker det : når man har hævet bagenden og fjernet den øverste bolt fra dæmperen, fjerner man den nederste - hvis bagenden er hævet højt nok (højt nok er når bagsvingeren ikke kan gå længere ned efter dæmperen er afmonteret foroven, og baghjulet IKKE rører jorden), skal den nederste bolt bare have et lille dask ved hjælp af en dorn el.lign når møtrikken er fjernet - så smutter den ud under udstødningen (kan akurat lige smutte forbi)

Selve dæmperen MENER jeg man tager af cyklen opad, men er ikke 100% sikker.

« Senest Redigeret: Juli 04, 2008, 03:28:21 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir