så skete det
det lige meget hvad du gør. lige meget hvor pænt du kører i trafikken. der er altid en som ikke holder øjnene åbne eller er for trætte i trafikken
i får lige historien her, her i morges var jeg ude og køre i gladsaxe og da jeg holder ved et lyskryds og skal til at sætte i gang går jeg i stå og samtidig med det, er der en bus som kører op i røven på mig.
der sker det at jeg rykker en lille smule frem, jeg kigger bagud og ser der ligger en hel masse busstumper over det hele jeg skynder mig at stå af mc'en for at se hvor stor skaden er, men heldigvis er der ik sket noget med den kun bagdækket har fået en gul streg.
jeg blev sgu sur på buschaufføren og hans undskyldning var at han ventede og ventede til jeg kørte, men faktisk kørte jeg samtidig med at bilerne satte igang.
men jeg fik hans bus. nr og reg. nr.
jeg har kigget dækket efter og jeg kan ikke se noget synligt, dækket ser ik ud til at have rykket sig og den kører fint var lige ude og køre på motorvejen og jeg kunne ikke mærke noget.
hvad siger i skal jeg have tjekket den for noget er der noget jeg skal være opmærksom på
smider lige et billede ind senere
pis og lort.......