Forfatter Emne: bevis for at suzuki er en holdbar mc  (Læst 1512 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

• Gæst
bevis for at suzuki er en holdbar mc
« Dato: Juni 25, 2008, 09:25:21 am »
så skete det

det lige meget hvad du gør. lige meget hvor pænt du kører i trafikken. der er altid en som ikke holder øjnene åbne eller er for trætte i trafikken  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :club: :club: :club:

i får lige historien her, her i morges var jeg ude og køre i gladsaxe og da jeg holder ved et lyskryds og skal til at sætte i gang går jeg i stå og samtidig med det, er der en bus som kører op i røven på mig.

der sker det at jeg rykker en lille smule frem, jeg kigger bagud og ser der ligger en hel masse busstumper over det hele jeg skynder mig at stå af mc'en for at se hvor stor skaden er, men heldigvis er der ik sket noget med den kun bagdækket har fået en gul streg.

jeg blev sgu sur på buschaufføren og hans undskyldning var at han ventede og ventede til jeg kørte, men faktisk kørte jeg samtidig med at bilerne satte igang.

men jeg fik hans bus. nr og reg. nr.

jeg har kigget dækket efter og jeg kan ikke se noget synligt, dækket ser ik ud til at have rykket sig og den kører fint var lige ude og køre på motorvejen og jeg kunne ikke mærke noget.

hvad siger i skal jeg have tjekket den for noget er der noget jeg skal være opmærksom på 

smider lige et billede ind senere

pis og lort.......
« Senest Redigeret: Juni 25, 2008, 09:32:47 am af El Bola »

Trevize

• Roadracer
  • bike: SV650SK6
Re: bevis for at suzuki er en holdbar mc
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2008, 11:02:56 am »
Uanset hvad bør du kontakte dit forsikringsselskab og sige du vil gerne have din kværn undersøgt for skader. Det var jo helt klart ikke din skyld.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

svtøz

• Søndagskører
  • **
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
« Svar #2 Dato: Juni 25, 2008, 12:06:13 pm »
så skete det

det lige meget hvad du gør. lige meget hvor pænt du kører i trafikken. der er altid en som ikke holder øjnene åbne eller er for trætte i trafikken  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :club: :club: :club:

i får lige historien her, her i morges var jeg ude og køre i gladsaxe og da jeg holder ved et lyskryds og skal til at sætte i gang går jeg i stå og samtidig med det, er der en bus som kører op i røven på mig.

der sker det at jeg rykker en lille smule frem, jeg kigger bagud og ser der ligger en hel masse busstumper over det hele jeg skynder mig at stå af mc'en for at se hvor stor skaden er, men heldigvis er der ik sket noget med den kun bagdækket har fået en gul streg.

jeg blev sgu sur på buschaufføren og hans undskyldning var at han ventede og ventede til jeg kørte, men faktisk kørte jeg samtidig med at bilerne satte igang.

men jeg fik hans bus. nr og reg. nr.

jeg har kigget dækket efter og jeg kan ikke se noget synligt, dækket ser ik ud til at have rykket sig og den kører fint var lige ude og køre på motorvejen og jeg kunne ikke mærke noget.

hvad siger i skal jeg have tjekket den for noget er der noget jeg skal være opmærksom på 

smider lige et billede ind senere

pis og lort.......
ENIG få den tjekket, han har sku da siddet og sovet i timen.....  :club: :club: Det er nemlig set før ! :club: :club: Vi kommer efter
de-der-næsepillende-uopmærksomme-halvtrætte-chauffører :police: :police:
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Juni 25, 2008, 02:10:56 pm »
Jep gi den et tjek, det er bussen der skal betale.

Ellers tilfreds med cyklen?? har helt glemt hvad du endte op med, den "gamle" eller den "nye"
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

El Bola

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juni 25, 2008, 02:17:49 pm »
jeg endte op med den gamle dvs den grå det var den der kørte bedst

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: Juni 25, 2008, 02:32:05 pm »
jeg endte op med den gamle dvs den grå det var den der kørte bedst

Fornuftigt nok.....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #6 Dato: Juni 26, 2008, 10:40:27 pm »
du skal nok ikke fortælle dem at du gik i stå, bare at han kørte op i rø... på dig.  :angel:
ikke at jeg tror det gør den store forskel men forsikringsselskaber er lidt :innocent:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr