Forfatter Emne: ARGH!! Jeg er en røv med ører...  (Læst 2768 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
ARGH!! Jeg er en røv med ører...
« Dato: Juni 17, 2008, 11:01:14 pm »
Ja, den er god nok.. Jeg er f*ndme en spasser... Jeg har det seneste stykke tid været klar over, at det var på tide at få skiftet kædekit, og har derfor også fået bestilt det. Det skulle have været komme i fredags, men GLS er ikke så gode til adresser, så jeg får det nok først i morgen... Det skulle vise sig at det ikke var tids nok :thumbsdown:

Jeg kommer kørende på vej mod arbejde i dag, og holder for rødt lys. Det skifter til grønt, og jeg accelerer stille og rolig derfra, da jeg er klar over at kittet er godt slidt. Kommer op i 3. eller 4. gear, og pludselig kommer der sjove lyde, og intet træk. Får cuttet tændingen og kørt cyklen ind i siden på den ret travle ringvej. Kæden er hoppet af - ej sprunget, men hoppet af :dead: Derudover drypper cyklen olie! DOBBELT  :dead:. Jeg var så heldig at kæden ikke havde blokeret bagdækket, så der var næsten ingen dramatik. Jeg får, med hjælp fra en fellow-SV'er (tak til dig!), skubbet cyklen over på cykelstien, og bander og svovler af mig selv! På det tidspunkt håber og beder jeg for at kæden kun har slået hul i sidedækslet, og ikke motorblokken :? Det eneste jeg kan gøre er at bevæge mig mod bussen så jeg kan komme på arbejde - kan hilse og sige at det er dobbelt-øv at benytte offentlige transportmidler når man sidder i fuldt mc-dress :whatever:

Efter arbejdstid får jeg hentet cyklen i en varevogn og kørt den op til mekkeren (Brdr. Sejr). Mekanikeren lyder ikke voldsomt optimistisk da jeg fortæller ham historien, og jeg frygter endnu mere at blokken har fået sig et ekstra udluftningshul... Oppe ved mekkeren får jeg skruet plastikdækslet, der sidder foran fortandhjulet, af. Kæden er kommet på indersiden af fortandhjulet, og har slået forbindelses stangen til koblingen ud, og smadret pakdåsen. HELDIGT sluppet!!! Så nu står cyklen oppe ved mekkeren og venter på at han får bestilt nogle dele hjem, og får tid til at skrue i den. Hans bud var umiddelbart dele for et par hundrede kroner og et par timers arbejdsløn.

Og hvad er så moralen i historien? Jeg er en tåbe og har lært en lektie som nemt kunne have været blevet meget dyrere: Køb et friskt kædekit før din nabo!!

Hygge

P.S. I behøver ikke håne mig... Jeg har råbt og bandet nok af mig selv i dag. :D
« Senest Redigeret: Juni 17, 2008, 11:04:52 pm af Mads »
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Nick

• Sandt SVin
Re: ARGH!! Jeg er en røv med ører...
« Svar #1 Dato: Juni 17, 2008, 11:23:26 pm »
haha.... :rolleyes: :mrgreen: :thumbsdown:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #2 Dato: Juni 17, 2008, 11:32:10 pm »
der er kun en at give skylden.... GLS !!!  de fucking abekatte.. de burde ikke have med pakketransport at gøre

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #3 Dato: Juni 18, 2008, 01:54:57 am »
Det var sq da altid noget at det ikke gik værre!!!  :D

Den er på vejen igen inden du kan nå at sige "nyt kædekit"  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Juni 18, 2008, 10:23:06 am »
jeg var oppe med min til service i morges, skal hente den til middag. Der stod rød oldschool grisling....er det den???
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: Juni 18, 2008, 10:23:44 am »
hov, så lige dit link til mcg....det er det så ikke.....kigger lige efter den til middag

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Juni 18, 2008, 12:42:44 pm »
Var lige hende og lure den da jeg hentede svinet.....den ser lidt bedrøvet ud  :cry:

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #7 Dato: Juni 18, 2008, 02:25:06 pm »
der er kun en at give skylden.... GLS !!!  de fucking abekatte.. de burde ikke have med pakketransport at gøre
Hmm... Tror desværre ikke jeg kan give dem skylden denne gang :D

Var lige hende og lure den da jeg hentede svinet.....den ser lidt bedrøvet ud  :cry:
Jeg savner også hende :( :cry:

Hygge

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #8 Dato: Juni 18, 2008, 10:14:35 pm »
trist og dog noget alle kan lære af. :(
ikke altid godt at udskyde vedligeholdelsen.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #9 Dato: Juni 28, 2008, 11:20:48 am »
kan sku godt forstå du ikke følte dig helt smart i bussen i mc tøj
nu med yamaha fz1 2008

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #10 Dato: Juli 01, 2008, 07:56:56 pm »
Så er der lidt nyt i sagen.. Har stadig ikke fået cyklen tilbage, da koblingslinket er i restordre helt fra Japan :( Snakkede med Brdr. Sejr så sent som i dag, og de fortalte at de tidligst havde det næste uge. Til gengæld fortalte de at de vil tage linket fra en af de cykler de har i deres udstilling, og sætte i min cykel!!! Fandt fedt :mrgreen: Så skal op og hente cyklen igen i morgen - herligt!

Hygge

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #11 Dato: Juli 02, 2008, 06:21:10 pm »
Så er cyklen blevet hentet, og for dælen hvor er det herligt at have en motor mellem benene igen!! :mrgreen:

Hygge