Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jamen velkommen hjem da, tog i vejret med hjem???
Majse du kunne da godt have stillet dig op ved siden af knægten på sidste billed, for lige at fuldende det. Dejligt at høre at i havde en fed tur, og velkommen hjem igen.
"Ja jeg skulle også lige til at kommentere at knægten ligner sin mor mere og mere "Jeg har også set Majse i sådan et forklæde på et tidspunkt -jeg mener hun var igang med noget medister ...velkommen hjem Majse
Citat fra: Big G efter Juni 26, 2008, 08:32:54 amJamen velkommen hjem da, tog i vejret med hjem???Kig ud af vinduet - siger det ikke alt?
Citat fra: Jesper Jensen efter Juni 26, 2008, 08:38:38 amCitat fra: Big G efter Juni 26, 2008, 08:32:54 amJamen velkommen hjem da, tog i vejret med hjem???Kig ud af vinduet - siger det ikke alt?solen skinner her... dejligt.. der mangler dog 18 grader oveni... ( det meste af tiden havde vi 37 grader )
Citat fra: Alex efter Juni 26, 2008, 10:17:14 am"Ja jeg skulle også lige til at kommentere at knægten ligner sin mor mere og mere "Jeg har også set Majse i sådan et forklæde på et tidspunkt -jeg mener hun var igang med noget medister ...velkommen hjem Majse Du må have haft en drøm søde Alex.... Men drømme er også gode at have.... tak tak for jeres hjemkomsthilsner....
Citat fra: Majse efter Juni 26, 2008, 10:21:50 amCitat fra: Alex efter Juni 26, 2008, 10:17:14 am"Ja jeg skulle også lige til at kommentere at knægten ligner sin mor mere og mere "Jeg har også set Majse i sådan et forklæde på et tidspunkt -jeg mener hun var igang med noget medister ...velkommen hjem Majse Du må have haft en drøm søde Alex.... Men drømme er også gode at have.... tak tak for jeres hjemkomsthilsner.... Kære Majse.....Jeg tror ikke umiddelbart at jeg skal nævne (HER, på forum ihvertfald) .....hvor TIT og .....hvor MEGET jeg drømmer om-at du står i forklæde og leger med Medister Det' GAS
er Majse da SLAGTER????