Så fik jeg den endelig tilbage. 4500 bobbies blev det for at få skiftet bagdæk og komplet kædekit inkl. montering. Er egentlig meget godt tilfreds fordi de har en super service derinde, til trods for at det sprængte budgettet fuldstændig.
Ikke nok med det så gennemgik han cyklen og fortalte en masse gode råd om vedligeholdelse osv. Han nævnte endda at cyklen har fået hældt for meget olie på og for lidt kølervæske ved sidste service (ved godt man muligvis selv skal tjekke disse ting, men som første gangs køber er det ikke liiige det man tænker på når man står med en splinterny cykel, men det ved man nu).
Også er det man spørger sig selv: Hvad i alverden har Enghave gang i? Hvordan kan det være at de laver så sjuskede service? Det er ikke særlig betryggende især ikke når det kommer til motorcykler hvor alt bare skal spille, og margin til fejl er meget lille. Jeg kan på ingen måde vide om hvorvidt de lige har glemt at tjekke at oliefilteret er spændt ordenligt på eller ej. Ved godt at det er begrænset, hvad for lidt kølervæske og for meget olie kan skade på cyklen, men synes på ingen måde det er acceptabelt. Måske er det bare mig der er for pernitten, men jeg ved da godt hvor jeg skal have lavet mit næste service henne, og det er ikke hos Engahve
.
Beklager det sure opstød.