Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
den er nu hos mekkeren, kåbe,sideskjolde,undertail,håndtag,fælge males og fælge poleres ny nummerpladeholder montering af nyt fordæk og blinklys,blinkrelæ.(tør ikke spørge om prisen ) 42000 km service. konen sagde, få dog lavet det du gerne vil ha.
konen sagde, få dog lavet det du gerne vil ha.
Citat fra: kent efter December 05, 2008, 06:50:28 amden er nu hos mekkeren, kåbe,sideskjolde,undertail,håndtag,fælge males og fælge poleres ny nummerpladeholder montering af nyt fordæk og blinklys,blinkrelæ.(tør ikke spørge om prisen ) 42000 km service. konen sagde, få dog lavet det du gerne vil ha. Lyder som en god kone Glæder mig til at se billederne af min gamle cykel
prisen endte på 16000 (de 7 til maler og poler)
Hvad er resten af pengene gået til?
Nice, det ser fedt ud med kobberhjul.. Jeg har selv overvejet noget ligende. Hvem har lavet det, og hvordan var det at finde den rigtige farve osv?Og, hvorfor er det ikke hele fælgen der er malet, men kun "inderkanten" ?