Ja, jeg ved ikke hvad hvad fanden de har gang i
Dette er vel i princippet en ADVARSEL !!!!
Jeg bestilte et sæt bremseslanger til mit SVin hos HEL i Storbritannien
http://www.h-e-l.co.uk/index.htmEfter 3 uger var der intet sket
Så jeg greb knoglen og ringede derover for at høre hvad jeg bedst skulle gøre. Efter en kort og behagelig samtale undskyldte ekspedienten og forklarede at jeg nok hellere måtte bestille på ny hvis jeg altså stadig ville have nogle slanger. Da jeg gerne ville det så bestilte jeg selvfølgelig igen i den tro at der var sket et og andet under bestillingen af slangerne som var min skyld og og denne gang fik jeg også en email med ordre bekræftigelse og rimelig hurtigt også en email hvor de forklarede mig at slangerne var sendt.
Inden ugen var omme stod jeg også med mine slanger i hånden - hvad der var mere sjovt var at pakken kom fra KJ Motorcykler
http://www.kjmotorcykler.dk/ Jeg tænkte, hellere ringe for at høre hvad den var af - han forklarede mig så at KJ er den danske distributør af slanger fra HEL og at det derfor var helt normalt. Nå nå, fint fint, .... ugen efter fik jeg så endnu et sæt slanger, denne gang fra HEL i Storbritannien
hvad værre var at både HEL og KJ havde trukket penge for slangerne. Nu stod jeg så med 2 sæt slanger som jeg havde betalt og ingen af leverandørerne ville tage dem retur
De gav begge den anden skylden og ingen ville have et sæt slanger retur da det var special fremstillede slanger og bla bla bla.....
Nå tænkte jeg, pyt med det, jeg monterer slangerne og så kan jeg sælge det andet sæt privat. Nu er tiden så (endelig)
kommet til at jeg skal have monteret slangerne og nu opstår der minsandten endnu et sjovt problem. Jeg har seks slanger, to sæt af tre stk, begge bestilt på samme ordrenr. og derfor også begge bestilt til samme cykel med samme kommentarer.
Jeg står altså med seks slanger, ingen har den samme længde og sættene er ikke ens. Ud af de seks slanger er der ingen som har den rette længde til at kunne monteres hen over forskærmen, enten så er den alt for kort og ellers så er den alt for lang. Hovedslangen fra bremsemasteren og ned til højre caliper er ikke lang nok. Den eneste der passer er slangen til bagbremsen, der er der to af slangerne, én fra hvert sæt som passer.
HVAD FANDEN SKAL MAN GØRE FOR AT FÅ NOGET DER DUER ???