Havde bestilt tid til en indjustering hos Fa.moto Sport i dag, da jeg tænkte motoren kunne have godt af det.
Afleverede den i morges kl 8, hvor Ib fortalte at de først ville tage den på rullefelt for at se hvordan den gik, og så ringe hvis der skulle skiftes noget.
Han ringede sidst på dagen og fortalte at der ingen grund var til at justere den, da den stod nær perfekt.
Hvilket jo er alletiders, så ingen grund til de bekymringer jeg havde gået med
At han så først fik kigget på den 16,45, synes jeg er lidt for dårligt, da vi havde aftalt kl 9. Hvad nu hvis der skulle laves mere ved den, så skulle de have beholdt den på værkstedet.
Ib virker meget rar og det virker som om han har meget forstand på motorcykler, men synes det virker som om de godt kunne bruge en ekstra mand derude. Der var ikke meget tid til snak, ville egentlig gerne have hørt lidt om bedre affjedring, nu da det ikke kom til at koste noget specielt at "lave" motoren. (Har nemlig lidt penge jeg gerne vil smide efter cyklen, så tænkte affjedring og bremser måtte være det næste.) Opgav at snakke med de 2 yngre mænd der var der, stillede man et spørgsmål, skulle de alligevel ud have svaret hos Ib...
Da jeg først kom og hentede cyklen, 3 min i luk, kunne jeg ikke få mig til at stille alle mine spørgsmål, så dem må I trækkes med nu
Hvor læser jeg max nm? Og kan det virkelig passe at den smider 71,4hk på baghjulet, synes det lyder af "meget"... Men det er måske forskelligt fra bænk til bænk...? Og passer det at den står nær perfekt? Er ikke verdensmester i at kigge på målinger, men jeg kan da se at det ikke er helt a h til...
Andre der har fået målt deres små SVin?
(Og nej, dette er ikke en min pik er den længste tråd, bare ren nysgerrighed
)