Forfatter Emne: Udfordring - Kom og stem  (Læst 1742 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Udfordring - Kom og stem
« Dato: Juni 09, 2008, 11:07:29 am »
Hey...
Jeg skriver ikke for at præge nogen særlig meget. Men kan bedst lide både at tabe eller vinde når der er afgivet mange stemmer i stedet for få. Så har du tid, så kig lige forbi og smid en stemme  :afro:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=40258&formsort=

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2008, 11:10:22 am »
stemte på flest billeder og fordi den ikke er helt standard.. ellers er de jo meget ens.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #2 Dato: Juni 09, 2008, 12:12:09 pm »
Hvor er den dog bare 10gange federe med sort sæde.. - gad jeg stemme, så fik den min :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #3 Dato: Juni 09, 2008, 12:52:54 pm »
Smag og behag er jo heldigvis forskelligt! Jeg synes at sorte sæder er lidt for kedeligt...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #4 Dato: Juni 09, 2008, 02:55:21 pm »
Det var dog forbavsende ens motorcykler.. Jeg synes sgu den er federe med rødt sæde.. Men altså, alle specifikationerne er jo ens, selv stavefejlene(det staves standard, ikke standart) :p

Anyway, tror folk ikke at man er polisen når man kommer, på sådan en helt hvid krabat? Og kører de så ind til siden?
« Senest Redigeret: Juni 09, 2008, 03:04:40 pm af pingo »
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Niemann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #5 Dato: Juni 09, 2008, 03:24:18 pm »
de er begge meget standard - nogle modifikationer der kunne adskille dem fra mængden ville gøre underværker. Det kan være svært at sætte sit personlige præg, men giver helt klart bonus...

Ellers synes jeg den med sort sæde er fedest - mest fordi den ikke har originale blinklys og fodrebræt (aka. nummerplade holder :wink: ). Den mangler bare lige en anden udstødning...

Det røde sæde mangler andre røde elementer synes jeg (skruer, stickers, rim-stripes... What ever) - for at det virker mere gennemført.

Men synes nu der er noget over den hvide farve..

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #6 Dato: Juni 09, 2008, 03:27:18 pm »
Det var dog forbavsende ens motorcykler.. Jeg synes sgu den er federe med rødt sæde.. Men altså, alle specifikationerne er jo ens, selv stavefejlene(det staves standard, ikke standart) :p

Anyway, tror folk ikke at man er polisen når man kommer, på sådan en helt hvid krabat? Og kører de så ind til siden?

Hehe, ved det ikke helt -kan jo ikke se folks ansigter, men det er muligt. Jeg synes i hvert fald tit at folk holder sig pænt i højre side når jeg ligger bagved :D

Hehe.. ja det er mine stavefejl Oops! men han har jo så tydeligvis bare kopieret alt hvad der stod hos mig, og sat det ind hos sig selv :D

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #7 Dato: Juni 09, 2008, 03:28:10 pm »
de er begge meget standard - nogle modifikationer der kunne adskille dem fra mængden ville gøre underværker. Det kan være svært at sætte sit personlige præg, men giver helt klart bonus...

Ellers synes jeg den med sort sæde er fedest - mest fordi den ikke har originale blinklys og fodrebræt (aka. nummerplade holder :wink: ). Den mangler bare lige en anden udstødning...

Det røde sæde mangler andre røde elementer synes jeg (skruer, stickers, rim-stripes... What ever) - for at det virker mere gennemført.

Men synes nu der er noget over den hvide farve..

HEHE vi er enige, bortset fra de sorte sæder :D Læs hva jeg skriver om fremtidige projekter :D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #8 Dato: Juni 09, 2008, 03:32:40 pm »
de er begge meget standard - nogle modifikationer der kunne adskille dem fra mængden ville gøre underværker. Det kan være svært at sætte sit personlige præg, men giver helt klart bonus...

Ellers synes jeg den med sort sæde er fedest - mest fordi den ikke har originale blinklys og fodrebræt (aka. nummerplade holder :wink: ). Den mangler bare lige en anden udstødning...

Det røde sæde mangler andre røde elementer synes jeg (skruer, stickers, rim-stripes... What ever) - for at det virker mere gennemført.

Men synes nu der er noget over den hvide farve..
X2
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #9 Dato: Juni 09, 2008, 04:14:08 pm »
Min stemme gik til det røde sæde, og var det eneste der gjorde at jeg stemte. For ellers ville jeg ikke vide hvem der skulle have den.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

LB

  • Gæst
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #10 Dato: Juni 09, 2008, 06:47:22 pm »
Havde jeg været på MCG, så havde det røde sæde selvfølgelig også fået min stemme....

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Udfordring - Kom og stem
« Svar #11 Dato: Juni 09, 2008, 06:52:03 pm »
Rødt sæde, PC og Potte kommer man RIGTIGT langt med i min bog! Så hvis jeg kunne stemme var den gået til dig og den menstruelle racer  :whipped:

Tips: SKYND dig at få skiftet fenderen ud med en mindre diskret holder og nogle mindre blink er også et godt skridt  :wink: Du kan også overveje en egoist sædeskal, det tror jeg vil se rigtigt fedt ud i hvid  :D Nå ja Rimstripes skal du sku ned og købe med det samme! Koster intet! Og de skal selvfølgelig være røde  :lol:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7