Forfatter Emne: Dæk Compund  (Læst 2031 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

• Sandt SVin
Dæk Compund
« Dato: Juni 07, 2008, 06:12:20 pm »
Hej

Er der nogen der ved hvilket compound, der i Pirelli og Metzler, svarer til Pilot power ?
Grunden til jeg ikke bare sætter power på er at, jeg vil have en rundere profil...

mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Dæk Compund
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2008, 06:30:16 pm »
Har lige fået BT016 på ... de er 5 compound og er væsentlig rundere end M .... ved ikke noget om de andre dæk.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2008, 06:42:11 pm »
Har lige fået BT016 på ... de er 5 compound og er væsentlig rundere end M .... ved ikke noget om de andre dæk.

er BT016 ikke Bridgestone ??  Duer de på landevej ?, hvordan er opvarmningstiden ?, er der hurtig, kontant og "dirkete" respons fra fordækket ?

CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2008, 07:40:11 pm »

er BT016 ikke Bridgestone ??  Duer de på landevej ?, hvordan er opvarmningstiden ?, er der hurtig, kontant og "dirkete" respons fra fordækket ?

har lige fået det på ... første indtryk er at de er "høje" ... dvs. får cyklen til nærmest at falde ind i svingene ... hurtigere end M.

Andet indtryk ... De sidder f... fast rundt i svingene ... "store sten undtaget ;-)" ... har ikke "testet" temparaturen endnu ... :-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Damage

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2008, 02:13:37 pm »
Jeg har lige skiftet til Metzeler sportec M3, og mit første indtryk af dem er rigtigt godt.

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2008, 06:26:59 pm »

har lige fået det på ... første indtryk er at de er "høje" ... dvs. får cyklen til nærmest at falde ind i svingene ... hurtigere end M.

Andet indtryk ... De sidder f... fast rundt i svingene ... "store sten undtaget ;-)" ... har ikke "testet" temparaturen endnu ... :-)

det var netop det der med at "falde" ind i svingene jeg ville undgå - den nye ged er ret så svingvillig i sig selv :mrgreen:

Har fået fat i M3 - det ser ud til at være hvad jeg søger - den rigtigt profil og umiddelbart også den compound jeg gerne vil have.

Mvh
GD

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juni 08, 2008, 06:28:02 pm »
Jeg har lige skiftet til Metzeler sportec M3, og mit første indtryk af dem er rigtigt godt.

jeg faldt også for dem... tror det er det rigtigt til mig.

Mvh
GD