Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der blev også gået friskt til ståletOlfert
Hvorfor synes du nu lige der er du synes jeg stammer
Har selv snakket med en veninde om Langelinie. Hører de har kaffe der
Til dem som kører fra Frb. og Kbh. N. Jeg regner med at køre fra Jet tanken på Nordre Fasan vej kl. 18.40. Nogen som skal med? Havenisse?? Bongers??SVea. Det kan da godt tænkes at vi dukker op på linien til kaffe osv. Der var også noget med en KÆMPE Is.
Nogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...
Citat fra: SVeaNogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...Hvis du gider at køre til Århus og hente hende tager jeg hende glædeligt med
Citat fra: HavenissenCitat fra: SVeaNogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...Hvis du gider at køre til Århus og hente hende tager jeg hende glædeligt med Du er ikke særlig glad for hende, hvis du synes at SVea skal hente hende Hvad fanden er det også for et sted at placere sin dame??? Du ville vel heller ikke stille din cykel der.....
Og Moolex, hvis du skal passe jeres søn, så kan Majse vel snildt komme med på Langelinie