Nå, du ku kende mig på kasketten
.....
Ja da, det er hatten der gør det, jeg lå jo ikke i garage, biiig mistake, kan jeg se
men så forstår jeg lige pludselig hvorfor drengene gider betale kassen for at leje pit-garager når det ellers er godt vejr.......
......
Var mest i tvivl om jeg var ved at gøre noget uforsvarligt og købe en for stor cykel til mit niveau. Uanset hvad vil den jo være hidsig i forhold til min nuværende og jeg har svært ved at vurdere det når jeg aldrig har kørt andet - men når Luske skriver at det ikke er noget der overrasker én lyder det jo ok. Og alt kan vel som bekendt læres.
...
Det betyder ik alverden, alt med motore er et temperament spørgsmål, på linket til dba er der et par 400ccm Kawazakier, tryk dem lidt i pris og du har maskine til (helst) max max max 15000!!
Risikoen er at det er små motore, der af den årsag har fået mange omdrejninger (tæv), hvilket naturligvis slider mere end på en stor motor der ikke skal kører i de samme omdrejninger, for at lave det samme stykke arbejde....
...men du skal jo ha en maskine, du kan lære at holde ballancen på, gi´ gas, skifte gear, finde det rigtige gear, bremse, hvad der sker når du bremser hvor og hvornår, holde ballance, finde rette hastighed ind i sving og holde linier... og det er næsten lige meget hvilken maskine du lærer det på, men selvfølgelig er det bedre på en billig baneged der er sat op til det fremfor en tung gade cykel!!
Når så du, efter et par banedage til, måske en sæson
, kører en evt. 400 rundt for fuld skrald, så den sprøjter olie efter os andre som Johnni´s, så skifter du og sælger den 400 til en ny der skal lære det samme
Ku´ det være en idé? Så tryk dem godt i pris, for de er altså brugt de der 400