Forfatter Emne: MEGET glad Nordjyde..........  (Læst 2628 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Barker

• Scooterfjæs
  • *
  • Inked 4 Eternity...........
MEGET glad Nordjyde..........
« Dato: Juni 04, 2008, 04:45:15 pm »
Efter roden rundt på nettet (div. steder) Mht valg af maskine, kom jeg endelig til det rette sted......... :thumbsup:

SVRider.dk........ Og dem der benytter siden, super råd og ingen højrøvede svar, det kunne andre forums godt lære af, nævner ikke navne...... Så......:respekt:

Har haft SV1000èren siden fredags (lev. prob, men det fik jeg så en lås, og garage ud af  :wink:)

Kørt ca 500 Km. og har IKKE fortrudt et sek............

ALLE de bekymringer om nu maskinen var for stor, er gjort godt til skamme, kører S`følgelig stadig med stor respekt for maskinen, og mine lidt rustne Mcèrfaringer.......................Men lærer lidt mere hver dag....... :)

Hvis der er nogle Nordjyder (Ikke et krav... :wink:) der kunne ha lyst til, at køre med en "Nybegynder" af og til, så smid endelig en besked.

Lige et sidste ? Har øjne for nogle ting fra Polo i DE, de har også en rygbeskytter, med de rette godkendelser. ?? Går så på om det er for dumt, at købe en ting som en rygbeskytter over internettet, har skrevet til dem og de anbefaler en L. Jeg er ca 186 cm høj, og cirkus 50-52 cm skulder/lænd.

Nå men en STOR tak til alle som har bidraget til mine indlæg, og temmelig sikkert nogle ret dumme ?? ind imellem  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

SES Der ude   :afro:

Mvh

KIMs

SV1000K7, Sort m/Fuldkåbe/Nr. pladeholder/ Mini Blink....Bedste køb i mit liv....... :-) :-)

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
Re: MEGET glad Nordjyde..........
« Svar #1 Dato: Juni 05, 2008, 12:14:37 am »
tillykke med cyklen! :) op med nogle billeder af svinet så vi kan se den  :afro:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2008, 09:04:45 pm »
tillykke med maskinen, supervejr at starte i :D
vi har vist alle stillet spørgmål af alle slags så bare fyr løs hvis der dukker nye op :D
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Bang

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2008, 09:15:44 pm »
Tillykke med svinet.. Hmm skulle du komme forbi Varde er jeg frisk på at kører en tur med dig.. Er også selv nybegynder. Har det på samme måde som dig, lærer noget nyt hver gang jeg sætter mig op på cyklen.. går allerede og glæder mig til at jeg har fået den kørt til så jeg kan prøve at fyrer den af :club:

pling

• Roadracer
  • SV 650S - 1999
« Svar #4 Dato: Juni 06, 2008, 08:59:11 am »
Et kæmpe stort tillykke med svinet. Du kommer ikke til at fortryde det. Jeg er helt klar på at rulle en tur med dig. Jeg bor i Godthåb umiddelbart syd for Aalborg. I næste uge er jeg dog i Schweitz og Norditalien for at checke lidt sving  :D, man lad os mødes derefter. Jeg har stadig mit gamle SVin, men benytter efterhånden primært min Aprilia RSV Mille mest.
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #5 Dato: Juni 06, 2008, 11:15:54 am »
Et kæmpe stort tillykke med svinet. Du kommer ikke til at fortryde det. Jeg er helt klar på at rulle en tur med dig. Jeg bor i Godthåb umiddelbart syd for Aalborg. I næste uge er jeg dog i Schweitz og Norditalien for at checke lidt sving  :D, man lad os mødes derefter. Jeg har stadig mit gamle SVin, men benytter efterhånden primært min Aprilia RSV Mille mest.

Pralrøv...  :D :D :D thi hi.... Misundelse er godt nok en grim ting men bliver det altså lidt... ... Stort smil

Barker

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #6 Dato: Juni 06, 2008, 01:34:12 pm »
Tak for alle indlæg, og tilbud om kørsel :thumbsup:.............Bor i Frederikshavn, så Varde, Aalborg er jo bare en smut tur :wink:

Pralrøv...  :D :D :D thi hi.... Misundelse er godt nok en grim ting men bliver det altså lidt... ... Stort smil

Ja gu er det så, men man skal jo lære, at kravle for man kan gå (Taler for mig selv)..........Smiler

Så det er med STRÅLENDE øjne og et KÆMPE smil, jeg låser SVinèt op, og triller en tur :D :D :D

Er stadig i tvivl om det er MIN, indtil den er låst op( nøglerne passer i hvertfald :wink:),og jeg finder ud af det er MIN.......Drømmen er gået i opfyldelse...... :D

Men drejer sku stadig hovedet efter 2 ting om sommeren, bare lidt mindre voldsomt, end da det var på "rugbrøds Mc"............ :mrgreen:

God sommer til alle........ :afro:

KIMs
SV1000K7, Sort m/Fuldkåbe/Nr. pladeholder/ Mini Blink....Bedste køb i mit liv....... :-) :-)

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #7 Dato: Juni 06, 2008, 01:41:27 pm »
Efter roden rundt på nettet (div. steder) Mht valg af maskine, kom jeg endelig til det rette sted......... :thumbsup:

SVRider.dk........ Og dem der benytter siden, super råd og ingen højrøvede svar, det kunne andre forums godt lære af, nævner ikke navne...... Så......:respekt:

Har haft SV1000èren siden fredags (lev. prob, men det fik jeg så en lås, og garage ud af  :wink:)

.......

Det er os, det ka vi li og tillykke med den  :D :wink:

Mht. rygbeskytter ville jeg nok vælge at prøve den inden køb og evt. under jakken, så du ved den ikke sidder skidt i nakken eller ved lænden!!
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #8 Dato: Juni 09, 2008, 06:52:28 pm »
Der er "sparke dæk træf" i Lundby krat den sidste torsdag i sommermånederne, og hver tirsdag er der både biler og mc´er på p-pladsen.
Altid noget at kigge på og nogle at snakke med.
Om ikke andet så kan du vel fortære et par hottere fra kiosken ...;)
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #9 Dato: Juni 11, 2008, 04:16:50 pm »

Barker

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2008, 12:02:31 am »
Hej Sperik.......

Takker for linket, der må jeg da vist lige trille en tur ned........... :D

Skal ha SVinèt til 1000 Km eftersyn i morgen......

Fatter ikke, at jeg har kunne leve så længe uden Mc :huh:

SV Rules....... :afro:

Syess

• Plastikrocker
« Svar #11 Dato: Juni 12, 2008, 12:49:35 am »
Hvad er det man skal have lavet ved 1000km eftersynet?

Barker

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #12 Dato: Juni 14, 2008, 01:12:27 pm »
Jeg er LANGT fra X-pert............

Men det er vist det "vigtigste" eftersyn, motoren er jo blevet kørt til, så der er, såvidt jeg ved meget "Snavs" i olien........

Så de skifter Olie/Filter, efterspænder Osv Osv........Burde de i hverfald  :wink:
Men det står vist i Sevicebogen hvad det helt bestemt laver, ved hvert eftersyn.......

Håber det hjalp lidt, er som skrevet IKKE X-pert, på det område...........

Mvh

KIMs

Kenny

• Roadracer
« Svar #13 Dato: Juni 14, 2008, 01:37:49 pm »
kæmpe tillykke med den, og velkommen herinde  :D

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #14 Dato: Juni 25, 2008, 06:09:41 pm »
http://www.mclundbykrat.dk/kalender/vis.traef.php?id=9

"Torsdag nogen sol og byger flere steder, om eftermiddagen en del sol og efterhånden tørt. Temp. op mellem 17 og 20 grader, og let til frisk, stedvis hård sydvestlig og vestlig vind."

Måske man skulle ud sparke lidt dæk og napse et par hottere...