Forfatter Emne: sikke nogle forpulede ****!!  (Læst 1776 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
sikke nogle forpulede ****!!
« Dato: Juni 03, 2008, 12:19:35 pm »
fandme om ikke jeg kommer hjem i går efter at have trillet en aftentur og bemærker at min abus granit lås er blevet stjålet!!! Har haft den siden min gode gamle knallert som 17 årig og så er den pludselig væk  :cry: den koster godt og vel 1600 basseøre  :cry:

havde den liggende ulåst hvor min mc står, dvs lige ved siden af fordækket på den mc jeg holder ved siden af. Har i nu et år "bare" lagt kæden fra mig når jeg har været ude og køre og kan umuligt se hvad nogen kan bruge den til, uden nøglen.... ud over som slagvåben  :whatever:

pis og lort!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #1 Dato: Juni 03, 2008, 12:25:02 pm »
Nederen!!!  :x
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2008, 12:44:55 pm »
Hvad skal de bruge den til? ( Lå nøgler sammen med låsen)
Fatter ikke hvorfor, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit :club: :club:
Is this it?

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2008, 03:11:36 pm »
Hvad skal de bruge den til? ( Lå nøgler sammen med låsen)
Fatter ikke hvorfor, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit :club: :club:

lige præcis, de kan ikke bruge den til andet end slagvåben da jeg har nøglerne...

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2008, 03:56:39 pm »
Nej, det er mærkeligt hvad folk stjæler. Da jeg parkedede natten over ved min nye lejlighed for første gang, var MC-garagen væk næste dag. MC'en var uberørt, men MC-garagen var væk. Hvem fanden stjæler sådan en?
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #5 Dato: Juni 03, 2008, 04:05:26 pm »
Nej, det er mærkeligt hvad folk stjæler. Da jeg parkedede natten over ved min nye lejlighed for første gang, var MC-garagen væk næste dag. MC'en var uberørt, men MC-garagen var væk. Hvem fanden stjæler sådan en?

Et eller andet røvhul med en stor og grim kæreste der er træt af at se på hende når de knalder...

...  :innocent: Face down... Ass up... og så på med MC-garagen og derudaf!  :whatever:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #6 Dato: Juni 03, 2008, 04:13:56 pm »
De kan jo i fred og ro save den halvt igennem, lægge den tilbage og vente på at du låser cyklen med en nemt opbrudt lås :)
SV1000S K6 - blå.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #7 Dato: Juni 03, 2008, 04:14:27 pm »
Nej, det er mærkeligt hvad folk stjæler. Da jeg parkedede natten over ved min nye lejlighed for første gang, var MC-garagen væk næste dag. MC'en var uberørt, men MC-garagen var væk. Hvem fanden stjæler sådan en?

Et eller andet røvhul med en stor og grim kæreste der er træt af at se på hende når de knalder...

...  :innocent: Face down... Ass up... og så på med MC-garagen og derudaf!  :whatever:
Og så bare tænke positive tanker  :lmao:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #8 Dato: Juni 03, 2008, 04:17:10 pm »
Det er sq utroligt hva folk de stjæler !!

For ca. 1 måneds tid siden blev min Kryptonite kædelås osse bøffet.

Jeg parkerer altid i min baggård, og der har så længe jeg har boet her, stået to store gitre (i ved sådan nogen som der kan sidder i div. butiksvinduer o.l.) De målte vel ca. 4m x 1,5m og vejede vel på den gode side af 45-50 kg pr stk. Med andre ord, PÆNT UHANDY, og ikke lige til at stjæle! Af samme årsag benyttede jeg disse gitre til at låse min MC fast til, og når jeg var ude og køre, låste jeg min kæde fast dertil.

En dag hvor grislingen har været på værksted noget tid (vel ca. 2 uger på det tidspunkt) kommer jeg ned i gården og ser at begge gitre, MED LÅS er væk...
Det var satans! jeg spørger i den butik hvor jeg af ejeren har fået lov at bruge gitrene til formålet, jeg spørger andre butikker, og jeg kontakter udlejer af ejendmmen. Men ingen ved noget ! sur røv !

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: sikke nogle forpulede ****!!
« Svar #9 Dato: Juni 03, 2008, 04:33:33 pm »
Det er sq utroligt hva folk de stjæler !!

For ca. 1 måneds tid siden blev min Kryptonite kædelås osse bøffet.

Jeg parkerer altid i min baggård, og der har så længe jeg har boet her, stået to store gitre (i ved sådan nogen som der kan sidder i div. butiksvinduer o.l.) De målte vel ca. 4m x 1,5m og vejede vel på den gode side af 45-50 kg pr stk. Med andre ord, PÆNT UHANDY, og ikke lige til at stjæle! Af samme årsag benyttede jeg disse gitre til at låse min MC fast til, og når jeg var ude og køre, låste jeg min kæde fast dertil.

En dag hvor grislingen har været på værksted noget tid (vel ca. 2 uger på det tidspunkt) kommer jeg ned i gården og ser at begge gitre, MED LÅS er væk...
Det var satans! jeg spørger i den butik hvor jeg af ejeren har fået lov at bruge gitrene til formålet, jeg spørger andre butikker, og jeg kontakter udlejer af ejendmmen. Men ingen ved noget ! sur røv !

det er ikke så sært med gitterne, de er næsten altid lavet af alu, (pris 7 til 11 kr pr kg*80 til 100 kg =god bytur)
alt der ikke er boltet fast bliver stjålet, min kæde er altid låst fast i jordanker når jeg ikke bruger den.
Fa..... osse at det skal være sådan. :brok:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr