Forfatter Emne: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)  (Læst 3208 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Dato: Juni 03, 2008, 10:03:58 am »
Hvad sker der for at Playstation generationen har gjort min Indiana Jones film til noget der ligner et computerspil med rumvæsner og ufoer?!??!  :brok: :brok: :brok:

Den får ikke mere end 3... MAX 4 stjerner ud af 6....  :thumbsdown:

Den var underholdende - men hold da kæft hvor filmen knækkede da de begyndte at tale om de der væsner der boede "in the space between spaces" *SUUUUUK*

%"#&¤#/&#/&//&(%¤%"#¤"!¤#!#!#!#"  :brok: :brok: :brok:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #1 Dato: Juni 03, 2008, 10:14:28 am »
Jeg synes heller ikke den var lige så fed som de andre :)

Men ja - stadig noget man kan underholdes af. Og hans alder taget i betragtning gør han det stadig ok :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2008, 10:20:27 am »
Jeg synes heller ikke den var lige så fed som de andre :)

Men ja - stadig noget man kan underholdes af. Og hans alder taget i betragtning gør han det stadig ok :)

Helt sikkert! Han holder stadig 100%

Det var også fedt at de havde ladet ham blive gammel og få en søn. Det var et fint "organisk" twist/udvikling på historien.

Jeg grinede også lidt af at han stod og beskuede den der atombombesprængning som om det var en solopgang. Men det kan man åbenbart godt og man skal bare skrubbes grundigt bagefter - så er man i topform! ... om end en kende solbrændt  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2008, 10:38:36 am »
Jeg så den også i går og blev da helt fint underholdt. Indy er cool - med eller uden E.T.
Sjov magnetisme, som reagerede på krudtstøv og kugler men tilsyneladende ikke det metal der var i skurkenes våben. 
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2008, 11:13:43 am »
Jeg så den også i går og blev da helt fint underholdt. Indy er cool - med eller uden E.T.
Sjov magnetisme, som reagerede på krudtstøv og kugler men tilsyneladende ikke det metal der var i skurkenes våben. 

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Så du ikke at det var fake plastikvåben de løb rundt med???  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #5 Dato: Juni 03, 2008, 12:18:29 pm »
god underholdning, og en mand på 66 der laver næsten alle stunts selv  :respekt:

Fungerede dog lidt bedre i gamle dage med nazister i stedet for russere.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #6 Dato: Juni 03, 2008, 01:23:55 pm »
Hvad sker der for at Playstation generationen har gjort min Indiana Jones film til noget der ligner et computerspil med rumvæsner og ufoer?!??!  :brok: :brok: :brok:

Den får ikke mere end 3... MAX 4 stjerner ud af 6....  :thumbsdown:

Den var underholdende - men hold da kæft hvor filmen knækkede da de begyndte at tale om de der væsner der boede "in the space between spaces" *SUUUUUK*

%"#&¤#/&#/&//&(%¤%"#¤"!¤#!#!#!#"  :brok: :brok: :brok:
arh... hold nu kæft, skurk!  Var det mindre realistisk med "død ved smeltning fra pagtens ark" eller "bliv slave af Kali Mah ved drikning af blod ,mens du jagter tre magiske sten" ???

Retrospetivt, så syntes jeg sgu' historierne har været lpænt angt ude alle tre foregående gange. 1'eren og 3'eren var måske lettere at acceptere fordi historierne tog udgangspunkt i kristne myter som er godt indarbejdet i vestlig tankegang.

Jeg var ligesågodt underholdt denne gang som tidligere. Selvom de første måske skilte sig lidt mere ud fra film i samme genre i deres samtid.

Nå, snik-snak, nu skal jeg ud at købe de tre første på DVD...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #7 Dato: Juni 03, 2008, 01:42:03 pm »
Hvad sker der for at Playstation generationen har gjort min Indiana Jones film til noget der ligner et computerspil med rumvæsner og ufoer?!??!  :brok: :brok: :brok:

Den får ikke mere end 3... MAX 4 stjerner ud af 6....  :thumbsdown:

Den var underholdende - men hold da kæft hvor filmen knækkede da de begyndte at tale om de der væsner der boede "in the space between spaces" *SUUUUUK*

%"#&¤#/&#/&//&(%¤%"#¤"!¤#!#!#!#"  :brok: :brok: :brok:
arh... hold nu kæft, skurk!  Var det mindre realistisk med "død ved smeltning fra pagtens ark" eller "bliv slave af Kali Mah ved drikning af blod ,mens du jagter tre magiske sten" ???

Retrospetivt, så syntes jeg sgu' historierne har været lpænt angt ude alle tre foregående gange. 1'eren og 3'eren var måske lettere at acceptere fordi historierne tog udgangspunkt i kristne myter som er godt indarbejdet i vestlig tankegang.

Jeg var ligesågodt underholdt denne gang som tidligere. Selvom de første måske skilte sig lidt mere ud fra film i samme genre i deres samtid.

Nå, snik-snak, nu skal jeg ud at købe de tre første på DVD...

X2   :thumbsup:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #8 Dato: Juni 03, 2008, 03:02:21 pm »
Var det mindre realistisk med "død ved smeltning fra pagtens ark" eller "bliv slave af Kali Mah ved drikning af blod ,mens du jagter tre magiske sten" ???

Retrospetivt, så syntes jeg sgu' historierne har været lpænt angt ude alle tre foregående gange. 1'eren og 3'eren var måske lettere at acceptere fordi historierne tog udgangspunkt i kristne myter som er godt indarbejdet i vestlig tankegang.

Enig - jeg syntes bare at den nye kammede over... Altså - den var ikke bare "utrolig" men snarere "ekstra utrolig utrolig"... Grundlæggende bunder min holdning nok i min skuffelse over at selveste Indiana Jones skulle blive offer for computer-alderen. Jeg har det på samme måde med Star Wars. De nye fanger mig bare ikke lige så meget som de gamle gør.

Det kan godt være at manden selv laver sine stunts - og respekt for det, der er bare et eller andet inde i mig som ikke rigtigt kan slippe tanken om at halvdelen af filmen er optaget foran en bluescreen...

Kald mig bare nisse, gammeldags, John, old-school, Birgitte eller nostalgiker - men jeg er bare ikke en fan af storslåede computereffekter og tanken om at skuespil-, kulisse- og stunt-kunsten stille dør i takt med computernes indtog i Hollywood. Jeg har ikke lyst til at mine helte skal være nuller og ét-taller...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #9 Dato: Juni 03, 2008, 04:13:07 pm »
hey Skurk, ved du hvad du er??

du er en nisse, gammeldags, John, old-school, Birgitte og en nostalgiker  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #10 Dato: Juni 03, 2008, 09:45:06 pm »
ja,, jeg synes også filmen var ok,, men ja,, ufoér hehe.. falder ikk helt i med indi stilen,,,, men fed scene med den A BOMB der springer hvor han står i skyggen af padehatten,, så venner .. bare husk,, er der fare for at det skulle ske her skal i bare hoppe ind i køleskabet hahaha,, :loser:
Dennis

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #11 Dato: Juni 03, 2008, 11:27:38 pm »
Det var "okay" underholdning, men så var den vist heller ikke længere - 4 ud af 6 her fra (4 fordi det var en Indiana Jones film) ellers 3

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #12 Dato: Juni 04, 2008, 12:10:19 am »
Det er super fedt at den er så "tro" mod de 3 første - med hensyn til action og crazyness.

Det er super fedt at der er så mange pudsige situationer i den.

Det er super fedt at der ikke er flere "stille" perioder end der er.

Det er super fedt at der er noget baggrundshistorie som Indy selv fortæller undervejs - han er still going strong.

Men det er IKKE super fedt at 75% af det hele er computer lavet - det er stadig FOR nemt at gennemskue i bevægelsesmønstre og den måde alting "glider" på... :brok:

Ialt 4 ud af 6 filthatte herfra.   :respekt:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #13 Dato: Juni 04, 2008, 10:02:37 am »
Det er super fedt at den er så "tro" mod de 3 første - med hensyn til action og crazyness.

Det er super fedt at der er så mange pudsige situationer i den.

Det er super fedt at der ikke er flere "stille" perioder end der er.

Det er super fedt at der er noget baggrundshistorie som Indy selv fortæller undervejs - han er still going strong.

Men det er IKKE super fedt at 75% af det hele er computer lavet - det er stadig FOR nemt at gennemskue i bevægelsesmønstre og den måde alting "glider" på... :brok:

Ialt 4 ud af 6 filthatte herfra.   :respekt:

Lige mine ord!  :thumbsup:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Den nye Indiana Jones film (WARNING: Spoilers)
« Svar #14 Dato: Juni 04, 2008, 05:08:36 pm »

[/quote]
"Kald mig bare nisse, gammeldags, John, old-school, Birgitte eller ..."
[/quote]

Øhh Birgitte fra Dallas :shock:
Så hellere rummænd i en Indy film!
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway