Jeg syntes faktisk også min blev lidt længere om at starte efter montering af PC, men nu har jeg kun haft PC'en på i 2 dage, så yderligere test skal vist lige gøres.
Min teori, hvis jeg må komme med den, er at PC'en ikke er aktiv før motoren kører (med mindre man sætter 9v batteriet på).
Derfor, når du starter, skal PC'en lige "vågne", før den begynder at sende benzin til motoren.
PC'en er jo koblet ind i mellem den normale ECU og så indsprøjtning, så hvis PC'en ikke er aktiv, så får motoren vel heller ikke benzin
Det er min teori, som jeg lige har udtænkt.
Man burde kunne efterprøve ved bare at afmontere stel-kablet til PC'en og se hvad der sker.
Mht. til fuel acceleratoren, så er det ikke helt nyt, kom for nogle år siden.
Prøvede selv at lægge det på PC'en på min SV, men kunne ikke mærke forskellen.
Tror nok pointen er at give bedre accelerationer når man går fra lidt gas til meget gas hurtigt (altså "hård" gasgivning)