Forfatter Emne: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump  (Læst 11277 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #15 Dato: Juni 03, 2008, 09:08:43 pm »
Tjaa, når du tørner motoren kan batterispændingen sagtens falde til mere end hvad PC'en kan køre på pga den store strøm der bliver trækket fra batteriet.  :rolleyes: Hvorfor tror du cyklen er lavet så den slukker lys osv når den starter?  :D Det er ligesom når du sidder i din bil, så går anlægget også ofte ud når du starter  :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #16 Dato: Juni 03, 2008, 09:36:21 pm »
Tjaa, når du tørner motoren kan batterispændingen sagtens falde til mere end hvad PC'en kan køre på pga den store strøm der bliver trækket fra batteriet.  :rolleyes: Hvorfor tror du cyklen er lavet så den slukker lys osv når den starter?  :D Det er ligesom når du sidder i din bil, så går anlægget også ofte ud når du starter  :)

I know - men det er da UNDERLIGT at de ikke har taget højde for det... Eks. ved at smide en lille kondensator ind i PC'en som kunne være backup i det øjeblik det tager at starte.

Desuden findes der jo SV'ere som starter fint med PC monteret.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #17 Dato: Juni 03, 2008, 10:04:50 pm »
Ja jeg er da fuldstændig enig med dig :D Nogen gange vælger man bare den nemme vej når elektronik skal designes  :whatever: Håber et nyt batteri vil bløde lidt op for starttiden  :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #18 Dato: Juni 04, 2008, 01:11:31 pm »
Talte lige med Per fra Enghave... Han siger at det sker med nogle cykler der får monteret PC, men ikke med alle.

Det hænger sammen med at PC'en får strøm fra indsprøjtningen og at den først har strøm når der er tænding på.

Vil dog alligevel skifte batteri og se hvad der så sker.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #19 Dato: Juni 04, 2008, 01:29:43 pm »
- jeg er fra EFI generationen  :undecided:

Jeg er fra C64 generationen  :mrgreen: - sorry for spam

*LOL* Så længe at du ikke sværger til Playstation generationen... Det er på grund af de røvhuller at der er kommet ufo'er og rumvæsner i min Indiana Jones film "#¤)"#¤%")(%¤U?!¤?)#!¤!)?¤?"!¤?"!%  :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

Hvad sker der for det?

eneste jeg gider er Guitar-Hero, men måske køber jeg en wii "til ungerne"


Hælder nok mest til den om den omtalte "boot", spændingsproblemer lyder ikke sandsynligt. Elektroníkken i sådan en boks, er i forvejen er droslet til 3-5 volt, som er en almindelig spænding i den verden.

En anden test kunne være at slukke/tænde for dødmandsknappen under motorbremsning, og se hvor hurtigt den kommer der.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #20 Dato: Juni 04, 2008, 03:22:42 pm »
Har lige fået en mail fra Mr. Dyno - han vender tilbage med en forklaring på mandag...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #21 Dato: Juni 13, 2008, 06:52:42 pm »
Har lige fået en mail fra Mr. Dyno - han vender tilbage med en forklaring på mandag...

Har du hørt fra Mr. Dyno ?

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #22 Dato: Juni 13, 2008, 11:22:41 pm »
i det mindste har du ikke en irreterende F1 fejl grundet din PCIII når du runder 8k omdrejninger  :whatever:
dot.e og amerikanerne har stadig ikke en løsning på fejlen som PCIII monteret på K7´ere får... håber jeg kan få det rettet inden næste år når den skal sælges  :dead:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #23 Dato: Juni 15, 2008, 04:22:48 pm »
Ja, han har skrevet! Han kom dog ikke med noget bud på en forklaring. Jeg er blevet inviteret ned til at køre nogle tests hos ham. Inden da har jeg lovet lige at dokumentere problemet med en lille video og forsøge at sætte et andet batteri på.

Vender tilbage når jeg ved mere :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #24 Dato: Juni 15, 2008, 07:15:04 pm »
følger spændt med i udviklingen  :D

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Powercommander, Jord, Firmware og Fuel Accelerator Pump
« Svar #25 Dato: September 01, 2008, 05:38:11 pm »
Har der været nogen løsninger på disse problemer ?

Jeg kan ihverfald sige efter jeg har fået power commander på skal jeg give en smule gas når
der startes fra kold, det skulle der ikke før og motoren kører osse et par ekstra omdrejninger før den starter

hvad siger i andre ?

Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander