Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tjaa, når du tørner motoren kan batterispændingen sagtens falde til mere end hvad PC'en kan køre på pga den store strøm der bliver trækket fra batteriet. Hvorfor tror du cyklen er lavet så den slukker lys osv når den starter? Det er ligesom når du sidder i din bil, så går anlægget også ofte ud når du starter
Citat fra: Big G efter Juni 03, 2008, 09:33:43 amCitat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2008, 08:59:34 am - jeg er fra EFI generationen Jeg er fra C64 generationen - sorry for spam*LOL* Så længe at du ikke sværger til Playstation generationen... Det er på grund af de røvhuller at der er kommet ufo'er og rumvæsner i min Indiana Jones film "#¤)"#¤%")(%¤U?!¤?)#!¤!)?¤?"!¤?"!% Hvad sker der for det?
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2008, 08:59:34 am - jeg er fra EFI generationen Jeg er fra C64 generationen - sorry for spam
- jeg er fra EFI generationen
Har lige fået en mail fra Mr. Dyno - han vender tilbage med en forklaring på mandag...