Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Moolex efter Juni 02, 2008, 04:03:58 pmLæder underhylere og svedtransporterende langærmet trøje og resten af det obligatoriske Damm Læder underhylere...
Læder underhylere og svedtransporterende langærmet trøje og resten af det obligatoriske
øhhh jaaa??? er det ikke meget normalt i biker miljøet med en læder truzz inde under????
Citat fra: Moolex efter Juni 02, 2008, 07:46:21 pmøhhh jaaa??? er det ikke meget normalt i biker miljøet med en læder truzz inde under???? Det syntes jeg er lidt bizart. Jeg er mere til latex:
Tekstiljakke, og bukser hvis det er mere end 5 km. Er det en tur i klubben, så jakken og et par cowboybukser, i ekstreme tilfælde shorts. Har altid jakken på når jeg kører.Og ja allesammen jeg ved det godt, groft uforsvarligt, jeg er et fjols, og hvad i nu ellers kan finde på at sige. Men det er mit valg.
Tænke tænke tænke, nej hvis man skal tænke hele tiden så er der sgu ikke meget sjov i det. Kan kun sige: prøv at gøre noget uden at tænke det fuldstændigt dødt først, det kan faktisk give nogle sjove situationer, og et godt grin.
Brynje (jakke med net-undertrøje-agtig struktur og beskyttelsesplader, se billede) og Draggin bukser. Perfekt når det er varmt i byen.
Støvler, Draggin Jaens, jakke, handsker & hjelm.Aldrig mindre end det ! Har set hva der sker