Forfatter Emne: Sænkning!  (Læst 5655 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

snappyc

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
Sænkning!
« Dato: Maj 28, 2008, 08:56:02 pm »
Hej til alle.

Er interesseret i en SV 650 eller GS500, men MC, skal sænkes da jeg ikk er særlig høj.
Nogen som kender en pris, ca. for  at få dette gjort?? Skal der tages forbehold for noget specielt,
eller er det bare lige ud af landevejen?? :huh:

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Sænkning!
« Svar #1 Dato: Maj 28, 2008, 09:17:15 pm »
jeg er heller ikke så høj 168 men har ikke problemer, har bla prøvet gsxf den er lavere end sveren (og halvt så sjov).
Har dù prøvet at sidde på sv`eren (der er ingen grund til at smide penge efter noget som måske ikke er nødvendigt)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Sænkning!
« Svar #2 Dato: Maj 28, 2008, 09:18:16 pm »
På en SV er det lige ud af landevejen og der er flere herinde der har erfaring og sikkert også nogle længere "kødben" som kan erhverves billigt.
Gå efter SV650, den har lige lidt flere kræfter end en GS´er, men er også lidt dyrere.

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Sænkning!
« Svar #3 Dato: Maj 28, 2008, 09:19:40 pm »
til Sv`eren kan du købe 1 cm lavere sæde, mon ikke det skulle være nok ?

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Sænkning!
« Svar #4 Dato: Maj 28, 2008, 09:26:49 pm »
Hej Snappyc

Hvis du er interesseret i noget, som ikke alle har, så har jeg en meget fin begyndercykel til salg. Den er med lav sædehøjde og meget mere sjæl end de fleste andre cykler i den prisklasse. PS: den er uegnet for personer over 175 cm.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55188421

mvh
Carsten
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Sænkning!
« Svar #5 Dato: Maj 28, 2008, 09:36:01 pm »
Øhhhh er Yamaha, nu blevet Italiensk ????

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Sænkning!
« Svar #6 Dato: Maj 28, 2008, 10:02:09 pm »
Øhhhh er Yamaha, nu blevet Italiensk ????

Ikke helt, men Yamaha ville gerne lave lidt ekstra kræs for deres udmærkede encylindrede 660 kubikmotor. Så Yamaha sendte deres motor til Italien, hvor Belgarda fabrikken stod for lækkerierne som "banan"bagsvinger, op-side-down forgaffel fra paioli og topklasse bremser fra Brembo.

Så det er faktisk ca. 150 kg. italiensk køremaskine til at æde små sjove sving med. Sædehøjden er meget lav, og min kone, der er ca. 165 kan uden problemer nå med flad fod på begge sider af cyklen (samtidig).

Så, hvis lav højde er et ønske og italiensk sjæl, så er det en fin cykel.

mvh
Carsten
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: Sænkning!
« Svar #7 Dato: Maj 28, 2008, 10:08:53 pm »
Hej til alle.

Er interesseret i en SV 650 eller GS500, men MC, skal sænkes da jeg ikk er særlig høj.
Nogen som kender en pris, ca. for  at få dette gjort?? Skal der tages forbehold for noget specielt,
eller er det bare lige ud af landevejen?? :huh:
Hej  
Tror nok jeg er den mindste sv kører, eller måske nok den mindste mc kører i Dk (160cm). Jeg har kødben på, den er sænket foran, ydermere et lavere sæde (originalt suzuki kun 500.-) og så har jeg fået en styrforhøjer på !
Det var bare lige ud af landevejen. Godt nok havde jeg kæresten til at hjælpe mig, men er man lidt fiks på fingerene kan det sagtens klares uden brug af værksted! Det har overhovedet ikke gjort noget ved køre egenskaberne.Den ligger fint rundt i sving, og det fede ved det, er at der er ingen der kan låne den !!!!! de kan nemlig kun holde ud at sidde på den i max 10 min :D PGA DERES LANGE BEN...(ER IKKE EN SKID MISUNDELIG :hand:)
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Marius

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Sænkning!
« Svar #8 Dato: Maj 30, 2008, 10:38:31 am »
hej

Det koster 700-800 kr i stumper plus halv time til sat dem på.Du sænker biken med 30 mm i bag.Men så skal du også skrue dæmber for mere sammen hvis den skal være lige høj.Også til sidste forsvinder kørekomfort for den bliver mere stiv.

mvh marius

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Sænkning!
« Svar #9 Dato: Maj 30, 2008, 12:16:40 pm »
Hej til alle.

Er interesseret i en SV 650 eller GS500, men MC, skal sænkes da jeg ikk er særlig høj.
Nogen som kender en pris, ca. for  at få dette gjort?? Skal der tages forbehold for noget specielt,
eller er det bare lige ud af landevejen?? :huh:
Hej  
Tror nok jeg er den mindste sv kører, eller måske nok den mindste mc kører i Dk (160cm). Jeg har kødben på, den er sænket foran, ydermere et lavere sæde (originalt suzuki kun 500.-) og så har jeg fået en styrforhøjer på !
Det var bare lige ud af landevejen. Godt nok havde jeg kæresten til at hjælpe mig, men er man lidt fiks på fingerene kan det sagtens klares uden brug af værksted! Det har overhovedet ikke gjort noget ved køre egenskaberne.Den ligger fint rundt i sving, og det fede ved det, er at der er ingen der kan låne den !!!!! de kan nemlig kun holde ud at sidde på den i max 10 min :D PGA DERES LANGE BEN...(ER IKKE EN SKID MISUNDELIG :hand:)

Benjii her inde fra kører på en 2005 R6 og er ca. 152 cm høj og den er også sænket og har fået et lavere sæde, og så har hun vist nogle støvler med høj sål på 8)
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Sænkning!
« Svar #10 Dato: Maj 30, 2008, 04:50:18 pm »

Hej  
Tror nok jeg er den mindste sv kører, eller måske nok den mindste mc kører i Dk (160cm). Jeg har kødben på, den er sænket foran, ydermere et lavere sæde (originalt suzuki kun 500.-) og så har jeg fået en styrforhøjer på !
Det var bare lige ud af landevejen. Godt nok havde jeg kæresten til at hjælpe mig, men er man lidt fiks på fingerene kan det sagtens klares uden brug af værksted! Det har overhovedet ikke gjort noget ved køre egenskaberne.Den ligger fint rundt i sving, og det fede ved det, er at der er ingen der kan låne den !!!!! de kan nemlig kun holde ud at sidde på den i max 10 min :D PGA DERES LANGE BEN...(ER IKKE EN SKID MISUNDELIG :hand:)
[/quote]

Er det en N eller S

Min kæreste er også 160 cm og skulle jo gerne have sit eget svin en dag. Hva med et billede?
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

pam

  • Gæst
Re: Sænkning!
« Svar #11 Dato: Maj 30, 2008, 05:33:45 pm »
Daytona lady star støvle(for de korte ben )
 jeg er 167 og kan nå med begge på flad for selv på min ny :mrgreen:

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Sænkning!
« Svar #12 Dato: Maj 30, 2008, 05:40:37 pm »
ja klarer sku gixxer med mine 209 cm....... det er sku bare at folde sig.... men hårdt hvis der køres langt..... men det er den så ikke købt til
nu med yamaha fz1 2008

svtøz

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 74
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
Re: Sænkning!
« Svar #13 Dato: Maj 31, 2008, 07:18:00 am »

Hej  
Tror nok jeg er den mindste sv kører, eller måske nok den mindste mc kører i Dk (160cm). Jeg har kødben på, den er sænket foran, ydermere et lavere sæde (originalt suzuki kun 500.-) og så har jeg fået en styrforhøjer på !
Det var bare lige ud af landevejen. Godt nok havde jeg kæresten til at hjælpe mig, men er man lidt fiks på fingerene kan det sagtens klares uden brug af værksted! Det har overhovedet ikke gjort noget ved køre egenskaberne.Den ligger fint rundt i sving, og det fede ved det, er at der er ingen der kan låne den !!!!! de kan nemlig kun holde ud at sidde på den i max 10 min :D PGA DERES LANGE BEN...(ER IKKE EN SKID MISUNDELIG :hand:)

Er det en N eller S

Min kæreste er også 160 cm og skulle jo gerne have sit eget svin en dag. Hva med et billede?
[/quote]

Kig under præsentation,og under "en lille intro" der er billeder!
Daytona lady star gir dig ca. 4 cm ekstra! :thumbsup:
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

Hasse

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Re: Sænkning!
« Svar #14 Dato: Juni 01, 2008, 11:24:02 am »
Hej Snappyc

Hvis du er interesseret i noget, som ikke alle har, så har jeg en meget fin begyndercykel til salg. Den er med lav sædehøjde og meget mere sjæl end de fleste andre cykler i den prisklasse. PS: den er uegnet for personer over 175 cm.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55188421

mvh
Carsten

Hehe... Sådan én har jeg prøvet - den er sgu meget sjov  :)