Forfatter Emne: Nu fuldgyldigt medlem :D  (Læst 8173 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Nu fuldgyldigt medlem :D
« Svar #30 Dato: Juni 24, 2005, 12:21:29 pm »
Hey SVea tillykke med kortet. Det er rart at det er overstået.
lidt trist at du allerede har været nede, men sådan kan det jo gå. Altid noget at din kæreste tager det pænt.
Hvis ikke vi ses før, ses vi på langeliinie til en is, så skal jeg nok se om jeg kan blive lidt længere næste gang. Der er bare så fandens langt hjem.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #31 Dato: Juni 24, 2005, 01:32:56 pm »
Citat fra: Bill
lidt trist at du allerede har været nede, men sådan kan det jo gå. Altid noget at din kæreste tager det pænt.
Hvis ikke vi ses før, ses vi på langeliinie til en is, så skal jeg nok se om jeg kan blive lidt længere næste gang. Der er bare så fandens langt hjem.

Ellers kan jeg da høre en af pigerne heroppe på sygeplejekollegiet om de ikke har lidt sengeplads til dig Bill.... Så er der ikke så langt. Det skal du nok bare ikke fortælle konen  :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #32 Dato: Juni 24, 2005, 03:41:43 pm »
glem alt om is nu har vi fået en sygeplejeelev pusher ind i slænget :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: damn verden er grøn i dag :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #33 Dato: Juni 24, 2005, 04:03:41 pm »
Citat fra: Moolex
glem alt om is nu har vi fået en sygeplejeelev pusher ind i slænget :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: damn verden er grøn i dag :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

hmmm..  ja, du siger noget dér..

hvaaeh, SVea..  synes du ikke at du skulle annoncere inde på sygeplejeskolen at vi er nogle friske gutter der godt vil gi' en tur.. ??
..også én på kværnen hvis det er ?? :lol:  :lol:

jeg er villig til at montere min bagsæde igen..   :D
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #34 Dato: Juni 24, 2005, 05:06:52 pm »
Vi ku holde SV-træf på syeplejeskolen :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Lars L

• Sandt SVin
« Svar #35 Dato: Juni 24, 2005, 05:09:42 pm »
Citat fra: Olfert
Vi ku holde SV-træf på syeplejeskolen :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olfert

Jeg har spurgt Heidi for dig, og det var hun HEEEELT enig i!! :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Anita

• Plastikrocker
« Svar #36 Dato: Juni 24, 2005, 06:12:03 pm »
Citat fra: SVea
Man burde måske ligefrem lave en ny tråd med de "fejl" man har lavet i tidernes løb, så andre kunne lære af det.... Og som Anita skriver også de gange hvor det trods lidt slinger alligevel er gået godt (Vi skulle jo nødig skræmme hinanden)...

Det var måske en god idé - Det er da klart, det går ud over ens ego og stolthed, men det luner da også lidt, at gutterne også kan lave de banale fejl som jeg ellers kalder "tøsefejl" - Godt for både dig, SVea og Majse og mig selv, at vi har sådan nogle forstående partner, der ikke bare farer i flint og som andre af drengene også har hentydet til, så er det "kun døde ting" og så længe vi slipper nogenlunde helskindet fra det, så er det jo kun tegnedrengen der bliver lidt øm.......  :wink:
SV1000S K4

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #37 Dato: Juni 24, 2005, 07:07:49 pm »
Citat fra: Lars L
Citat fra: Olfert

Olfert

Jeg har spurgt Heidi for dig, og det var hun HEEEELT enig i!! :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Hey stop lige, hvorfor blande tingende sammen, Heidi har ikke mc-pap :shock:  :?  :mrgreen:  :mrgreen:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #38 Dato: Juni 24, 2005, 07:29:00 pm »
Citat fra: Alex

hvaaeh, SVea..  synes du ikke at du skulle annoncere inde på sygeplejeskolen at vi er nogle friske gutter der godt vil gi' en tur.. ??

Jamen Alex, hvor er det bare stort af dig!!! Længere nede af gangen bor der nemlig en sygeplejestud. som rigtig gerne vil have en tur. Jeg kan godt garantere for at HAN sidder stille og pænt bag på... Så på med bagsædet og så skal jeg straks hooke jer op til en tur ingen af jer sikkert glemmer  :twisted:  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Capone

• Sandt SVin
« Svar #39 Dato: Juni 24, 2005, 09:52:07 pm »
Citat fra: Alex

Jamen Alex, hvor er det bare stort af dig!!! Længere nede af gangen bor der nemlig en sygeplejestud. som rigtig gerne vil have en tur. Jeg kan godt garantere for at HAN sidder stille og pænt bag på... Så på med bagsædet og så skal jeg straks hooke jer op til en tur ingen af jer sikkert glemmer  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hehe, Slask! Tag den Tim  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #40 Dato: Juni 24, 2005, 11:55:41 pm »

Ja det er godt med dig, SVea..  du kan selv køre en tur med din kæreste.. :lol: :lol:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: ..
« Svar #41 Dato: Juni 25, 2005, 08:52:20 pm »
Citat fra: Anita
Citat fra: Nikolaj
Skide være med det :)

Positivt at der ikke er sket noget med dig .. og at din kæreste også tager det pænt - det er rart at høre  :wink:

Op på cyklen igen SVea, det er den eneste vej.... - jeg er heller ikke får stolt i øjeblikket - elsker min cykel, men har altid været utrolig forsigtig i sving og det har irriteret mig - har kørt de små veje tynde, for at blive dus med sving og tju-hej hvor det gik (i mit tempo altså  :oops: )......

Smadder godt det hele..... - Så begynder finken her at få  en grillel.......

På vej ind i et sving - bliver "kold" og griber koblingen.... hmmm  :?  - på en eller anden måde, får jeg reddet mig ud af svinget uden skrammer.....

Så i søndags kørte min mand og jeg så rundt  og det gik over al forventning... Havde det super duper indtil vi kørte mod Enø, hvor der kommer et par gode rundkørsler..... Blev ved med at køre rundt i rundkørslen og blev sku helt dus med det  :o . MEN da jeg så i pæn fart skulle UD igen, hvad gør kvinden så  :?:  Hun griber endnu en gang fat i koblingen med det resultat, at jeg tog den op over en af de her kære midterrabatter der er bygget  :shock:  - Heldigvis var den bygget med de kantsten der flader lidt, så cykel og jeg kom helskindet ud af det. Men fuck hvor blev jeg gal på mig selv.  :evil:

Føler jeg er sat helt tilbage til start  :?  ÆV.........

Er altså lidt Nysgerrig.... Anita.. Det er vel tilfældigvis ikke dig fra Hjemløse MC ( gift med Rene )???

Majse

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #42 Dato: Juni 26, 2005, 11:19:17 am »
Citat fra: Bill

Ellers kan jeg da høre en af pigerne heroppe på sygeplejekollegiet om de ikke har lidt sengeplads til dig Bill.... Så er der ikke så langt. Det skal du nok bare ikke fortælle konen  :lol:

Ikke dårligt ikke dårligt. Jeg glæder mig allerede til næste gang  :D  Så må jeg jo lige finde på en undskyldning for hvorfor jeg ikke kan komme hjem. Hmm.... Jeg har nok bare fået for meget at drikke den dag :!:   :shock:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Anita

• Plastikrocker
« Svar #43 Dato: Juni 27, 2005, 06:36:46 am »
Citat fra: Majse

Er altså lidt Nysgerrig.... Anita.. Det er vel tilfældigvis ikke dig fra Hjemløse MC ( gift med Rene )???

Majse

Majse - rigtigt gættet - du er også genkendt.....  :wink:
SV1000S K4

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #44 Dato: Juni 27, 2005, 06:41:24 am »
Citat fra: Anita
Citat fra: Majse

Majse

Majse - rigtigt gættet - du er også genkendt.....  :wink:

Herligt.... bor I stadig ved Autohjørnet.... Håber det går godt.. og Kæmpe tillykke med Motorcyklen... Flot gave må man sige... Hører I stadig til i Hjemløse.????

Knus Majse