Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey SVea tillykke med kortet. Det er rart at det er overstået.lidt trist at du allerede har været nede, men sådan kan det jo gå. Altid noget at din kæreste tager det pænt.Hvis ikke vi ses før, ses vi på langeliinie til en is, så skal jeg nok se om jeg kan blive lidt længere næste gang. Der er bare så fandens langt hjem.
glem alt om is nu har vi fået en sygeplejeelev pusher ind i slænget damn verden er grøn i dag
Vi ku holde SV-træf på syeplejeskolen Olfert
Man burde måske ligefrem lave en ny tråd med de "fejl" man har lavet i tidernes løb, så andre kunne lære af det.... Og som Anita skriver også de gange hvor det trods lidt slinger alligevel er gået godt (Vi skulle jo nødig skræmme hinanden)...
Citat fra: OlfertVi ku holde SV-træf på syeplejeskolen OlfertJeg har spurgt Heidi for dig, og det var hun HEEEELT enig i!!
Citat fra: Moolexglem alt om is nu har vi fået en sygeplejeelev pusher ind i slænget damn verden er grøn i dag hmmm.. ja, du siger noget dér..hvaaeh, SVea.. synes du ikke at du skulle annoncere inde på sygeplejeskolen at vi er nogle friske gutter der godt vil gi' en tur.. ??..også én på kværnen hvis det er ?? jeg er villig til at montere min bagsæde igen..
Citat fra: AlexCitat fra: Moolexglem alt om is nu har vi fået en sygeplejeelev pusher ind i slænget damn verden er grøn i dag hmmm.. ja, du siger noget dér..hvaaeh, SVea.. synes du ikke at du skulle annoncere inde på sygeplejeskolen at vi er nogle friske gutter der godt vil gi' en tur.. ??..også én på kværnen hvis det er ?? jeg er villig til at montere min bagsæde igen.. Jamen Alex, hvor er det bare stort af dig!!! Længere nede af gangen bor der nemlig en sygeplejestud. som rigtig gerne vil have en tur. Jeg kan godt garantere for at HAN sidder stille og pænt bag på... Så på med bagsædet og så skal jeg straks hooke jer op til en tur ingen af jer sikkert glemmer
Jamen Alex, hvor er det bare stort af dig!!! Længere nede af gangen bor der nemlig en sygeplejestud. som rigtig gerne vil have en tur. Jeg kan godt garantere for at HAN sidder stille og pænt bag på... Så på med bagsædet og så skal jeg straks hooke jer op til en tur ingen af jer sikkert glemmer
Citat fra: NikolajSkide være med det Positivt at der ikke er sket noget med dig .. og at din kæreste også tager det pænt - det er rart at høre Op på cyklen igen SVea, det er den eneste vej.... - jeg er heller ikke får stolt i øjeblikket - elsker min cykel, men har altid været utrolig forsigtig i sving og det har irriteret mig - har kørt de små veje tynde, for at blive dus med sving og tju-hej hvor det gik (i mit tempo altså )......Smadder godt det hele..... - Så begynder finken her at få en grillel.......På vej ind i et sving - bliver "kold" og griber koblingen.... hmmm - på en eller anden måde, får jeg reddet mig ud af svinget uden skrammer.....Så i søndags kørte min mand og jeg så rundt og det gik over al forventning... Havde det super duper indtil vi kørte mod Enø, hvor der kommer et par gode rundkørsler..... Blev ved med at køre rundt i rundkørslen og blev sku helt dus med det . MEN da jeg så i pæn fart skulle UD igen, hvad gør kvinden så Hun griber endnu en gang fat i koblingen med det resultat, at jeg tog den op over en af de her kære midterrabatter der er bygget - Heldigvis var den bygget med de kantsten der flader lidt, så cykel og jeg kom helskindet ud af det. Men fuck hvor blev jeg gal på mig selv. Føler jeg er sat helt tilbage til start ÆV.........
Skide være med det Positivt at der ikke er sket noget med dig .. og at din kæreste også tager det pænt - det er rart at høre
Citat fra: BillHey SVea tillykke med kortet. Det er rart at det er overstået.lidt trist at du allerede har været nede, men sådan kan det jo gå. Altid noget at din kæreste tager det pænt.Hvis ikke vi ses før, ses vi på langeliinie til en is, så skal jeg nok se om jeg kan blive lidt længere næste gang. Der er bare så fandens langt hjem.Ellers kan jeg da høre en af pigerne heroppe på sygeplejekollegiet om de ikke har lidt sengeplads til dig Bill.... Så er der ikke så langt. Det skal du nok bare ikke fortælle konen
Er altså lidt Nysgerrig.... Anita.. Det er vel tilfældigvis ikke dig fra Hjemløse MC ( gift med Rene )???Majse
Citat fra: MajseEr altså lidt Nysgerrig.... Anita.. Det er vel tilfældigvis ikke dig fra Hjemløse MC ( gift med Rene )???MajseMajse - rigtigt gættet - du er også genkendt.....