Forfatter Emne: Nu fuldgyldigt medlem :D  (Læst 8175 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
...
« Svar #15 Dato: Juni 23, 2005, 05:18:26 pm »
Hrmmm .. jeg synes ikke rigtig SVea svarer - gad vide om hun er ude og køre ?!?

:wink:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Capone

• Sandt SVin
Re: ...
« Svar #16 Dato: Juni 23, 2005, 06:49:15 pm »
Citat fra: Nikolaj
Hrmmm .. jeg synes ikke rigtig SVea svarer - gad vide om hun er ude og køre ?!?

:wink:

elle dlikke snakt hals øl.. hik!  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Nu fuldgyldigt medlem :D
« Svar #17 Dato: Juni 23, 2005, 09:35:37 pm »
Jep, tillykke :D

Har du lyst til at prøve forummets hurtigste 650, siger du bare til 8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #18 Dato: Juni 23, 2005, 10:46:17 pm »
Ja, jeg har da været ude og køre i dag.... Magter ikke at fortælle om det, men tror det bliver en dyr første dag med kørekortet....  :oops:   :cry:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gixxer Heino

• Plastikrocker
« Svar #19 Dato: Juni 23, 2005, 10:55:23 pm »
først stort tillykke fra mig til dig, glad for at du bstod så vi kan få nogle flere mc chiks ,men jeg da lidt nysgerrig om det der med en "dyr første dag" det lyder surt!?! :roll:  :?:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Coyote

• Roadracer
« Svar #20 Dato: Juni 23, 2005, 10:59:39 pm »
Har det kildret lidt for meget i den højre hånd her på første dagen ?  :?  :?
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Capone

• Sandt SVin
« Svar #21 Dato: Juni 23, 2005, 11:01:41 pm »
Citat fra: Paw
Jep, tillykke :D

Har du lyst til at prøve forummets hurtigste 650, siger du bare til 8)

for når Paw spørger mig om du må prøve min cykel så er det selvfølgelig iorden :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Citat fra: SVea
a, jeg har da været ude og køre i dag.... Magter ikke at fortælle om det, men tror det bliver en dyr første dag med kørekortet....  

Fartfælder, æggeskaller, blitzkrieg, buler og skrammer...?? FORTÆL! Vi vil ikke gætte!!
Det vigtige er at du ikke er kommet galt afsted. Har du dummet dig, så griner vi lidt af det. Har du været uheldig, så føler vi med dig.  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #22 Dato: Juni 23, 2005, 11:14:30 pm »
Jeg har i hvert fald fundet ud af, at man ikke kan dreje skarpt med lav fart.... Skulle bare lige over og holde ved kantstenen på den modsatte side af vejen. Glemte hvad kæresten havde sagt om, at det nok var bedst at sætte foden ned og støtte mens jeg drejede...
Den lille sag kom så til at koste skrammer på kåben, blinklys presset ind i kåben og knækket koblingsgreb. Ja der var vist flere "små ting", men det skal mekanikeren nok tegne og fortælle om... Jeg venter bare på regningen
 :(

Giv mig et par dage så synes jeg nok det er til at grine lidt af, men har sgu ikke været super stolt af at tilte med et 3 timer gammelt kørekort i lommen. Men kæresten er super cool og siger at den fejl laver jeg nok ikk igen, så når hun har været hos doktoren, skal jeg da køre hende igen...

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #23 Dato: Juni 23, 2005, 11:50:31 pm »
ja fuck det..

De fleste af os (jeg selv incl ) har nok lavet flere åndsvage ting, end vi lige gider at fortælle om..

så stik den noget gaffa-tape (jeg har forskelligt på lager ! ) og mal den til vinter.. ..det kan jo være den bliver træt igen i løbet af sæsonnen og lægger sig ned igen..   :wink:  :wink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #24 Dato: Juni 24, 2005, 12:10:05 am »
Skide være med det :)

Positivt at der ikke er sket noget med dig .. og at din kæreste også tager det pænt - det er rart at høre  :wink:

Det der med at få kørekort - det betyder ikke at man er blevet god til at køre - det betyder kun man har lov til det :) Når man har fået kortet skal man bare ud og køre .. og lære hvordan man skal gøre og ikke skal gøre .. og som Tim skriver - den laver du nok ikke igen lige med det samme ..

Skulderklap og mange gange tillykke med kortet !!!
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Anita

• Plastikrocker
Re: ..
« Svar #25 Dato: Juni 24, 2005, 09:24:37 am »
Citat fra: Nikolaj
Skide være med det :)

Positivt at der ikke er sket noget med dig .. og at din kæreste også tager det pænt - det er rart at høre  :wink:

Op på cyklen igen SVea, det er den eneste vej.... - jeg er heller ikke får stolt i øjeblikket - elsker min cykel, men har altid været utrolig forsigtig i sving og det har irriteret mig - har kørt de små veje tynde, for at blive dus med sving og tju-hej hvor det gik (i mit tempo altså  :oops: )......

Smadder godt det hele..... - Så begynder finken her at få  en grillel.......

På vej ind i et sving - bliver "kold" og griber koblingen.... hmmm  :?  - på en eller anden måde, får jeg reddet mig ud af svinget uden skrammer.....

Så i søndags kørte min mand og jeg så rundt  og det gik over al forventning... Havde det super duper indtil vi kørte mod Enø, hvor der kommer et par gode rundkørsler..... Blev ved med at køre rundt i rundkørslen og blev sku helt dus med det  :o . MEN da jeg så i pæn fart skulle UD igen, hvad gør kvinden så  :?:  Hun griber endnu en gang fat i koblingen med det resultat, at jeg tog den op over en af de her kære midterrabatter der er bygget  :shock:  - Heldigvis var den bygget med de kantsten der flader lidt, så cykel og jeg kom helskindet ud af det. Men fuck hvor blev jeg gal på mig selv.  :evil:

Føler jeg er sat helt tilbage til start  :?  ÆV.........
SV1000S K4

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #26 Dato: Juni 24, 2005, 10:00:27 am »
SVea op på SVinet igen, al begyndelse er svær, så længe det kun er plastic er der intet at tude over, man skal kravle før man kan gå, vi har alle haft nogle dyre lærepenge, det er de færreste der slipper uden om, jeg har bla. stillet den lækreste offroader i en gågade mens jeg var hos frisøsen, og da jeg kom ud, så jeg at der hvor jeg havde stillet den, havde de lækker ny blød asfalt så dyret lå på siden= bule i tanken, smadret sidespejl, smadret håndbeskytter u name it :(  :(  :(  ialt 7000;- tak for kaffe................

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #27 Dato: Juni 24, 2005, 10:06:33 am »
Man burde måske ligefrem lave en ny tråd med de "fejl" man har lavet i tidernes løb, så andre kunne lære af det.... Og som Anita skriver også de gange hvor det trods lidt slinger alligevel er gået godt (Vi skulle jo nødig skræmme hinanden)...

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #28 Dato: Juni 24, 2005, 10:11:09 am »
Ja SVea og Anita, på den igen :wink:

Min kæreste, som fik kortet sidste år, tør slet ikke køre på SV`eren :shock:
Hun mener den er for ekstrem i siddeposition og power :shock:  :shock:  :shock:
Jeg har valgt ikke at presse hende, da det sansynligvis bare vil ende i buler :cry:  :cry: :evil:

Jeg husker iøvrigt min første cykel (cbr6). Den smed mig af i et sving på en parkeringsplads med 10 km/t :evil:
Jeg skulle jo liiiige prøve om den der forbremse, nu også var så kraftig som sælgeren havde sagt... :cry:  :cry:  :cry:  :lol:  :lol:  :lol:

Det kostede nyt alt-muligt og krykker i en uge :lol:  :lol:  :lol:

Så, jo vi har alle været der :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #29 Dato: Juni 24, 2005, 10:13:48 am »