Forfatter Emne: Ny cykel i stalden...  (Læst 2559 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

moonlight_monkey

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 39
Re: Ny cykel i stalden...
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2008, 12:27:27 pm »
I er da heller ikke til at narre!



Ja hvor kan den købes? Og findes de i "N"-modellen?  :afro:
Jeg fik den i gave; vist pakket ind i fætter BR papir. Jeg ved ikke om der er en N-model også.

Se at få skiften den nummerpalde holder, der er også grim i str. 1:18  :mrgreen:
Du er bare misundelig er du!

hehe sådan en her jeg os min min er i pakken inu

og kommer ikke ud  :club:
Det lyder godt nok kedeligt. Ting er til for at blive brugt!
Error! Enter any 11-digit prime number to continue.
To save money on electricity, we've turned off the light at the end of the tunnel.

LB

  • Gæst
Re: Ny cykel i stalden...
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2008, 02:11:42 pm »
Nice farve  :D
Forresten LB var du ude og kigge på MC jakke hos enghave i tirsdags?  8)

Jep jep, og når jeg ser dit billede, så kan jeg at du også var der  :) Sammen med en gut på en mørkeblå SV - vi mødtes faktisk igen inde ved Østerport station  :)

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Ny cykel i stalden...
« Svar #17 Dato: Maj 23, 2008, 02:46:40 pm »
Haha hvor fantastisk :D Det var mig der rendte rundt og svedte tran i Rukka klunset og fynboen på SV1000'eren  :rolleyes: Jeg må nok erkende at jeg ikke lige så dig ved Østerport, men vi har sikkert været på vej til eller fra Langelinie. Is skal man jo have ikke  :innocent:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

LB

  • Gæst
Re: Ny cykel i stalden...
« Svar #18 Dato: Maj 25, 2008, 02:29:43 am »
Haha hvor fantastisk :D Det var mig der rendte rundt og svedte tran i Rukka klunset og fynboen på SV1000'eren  :rolleyes: Jeg må nok erkende at jeg ikke lige så dig ved Østerport, men vi har sikkert været på vej til eller fra Langelinie. Is skal man jo have ikke  :innocent:

Det tror jeg også I var - I holdt i det ene spor med SV baglygter og jeg holdt 10 meter længere fremme i sporet til venstre... Det må have set godt ud bagfra...

Jeg har spottet en læderjakke i Enghave som er et must  :D

LB

  • Gæst
Re: Ny cykel i stalden...
« Svar #19 Dato: Maj 25, 2008, 02:31:05 am »
Haha hvor fantastisk :D Det var mig der rendte rundt og svedte tran i Rukka klunset og fynboen på SV1000'eren  :rolleyes: Jeg må nok erkende at jeg ikke lige så dig ved Østerport, men vi har sikkert været på vej til eller fra Langelinie. Is skal man jo have ikke  :innocent:

Så må det også være fynboen der glemte hans bukser *LOL*  :lol: