Ja så skete det
røg lige i en ATK, ikke sket i de 7 år jeg har kørt bil men efter 1 uge på grisling, så skete det ^^ kørte på køge landevej fra Køge mod Ringsted, lå med ca 90km/t da jeg fik et skarpt flash lige i ansigtet, så tænkte jeg møg, sku da utroligt, plejer ellers altid at se varevogne med sorte ruder 500meter før, men ikke i dag :/ det værste var dog jeg fandt ud af jeg kørte i en lille by, så der røg pappet sku nok
+ 3000,- i afgift...
Det jeg tænkte på var; de kan jo ikke se mit ansigt, da jeg har en hjelm der dækker næsen med sådan en "antifog" ting - Som man kan se her - Dog er min hjelm lidt anderledes i farve samt luftindtag.
http://www.motorcycletoystore.com/sport/shop.php/helmets/shark/shark-rsx-helmet-dual-touch/p_328.htmlMan kan vel også bare nægte at det var en selv der kørte? og man ikke ved hvem føren var?
Anyways, lige efter flashet kikker jeg på farten, ca 85km/t - Man køre sig hurtig fartblind på en mc syntes jeg, eller er det bare mig? sådan er det at være en noob :/
Men skriver nu ikke for at få sympati da det er ris til egen røv, men mere for at høre hvordan og hvorledes. blitzer de også ud gemmen fronten af deres kontrol bil? da mc kun har plader bag på. Eller filmer de med video kamera? har jeg hørt nogle sige. Hvad er andres erfaringer? med at blive nappet i en fart kontrol på mc osv.
/Regads