Forfatter Emne: Jagten på de forsvundne heste.  (Læst 1753 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Jagten på de forsvundne heste.
« Dato: Maj 19, 2008, 06:32:05 am »
Hjælp kloge forum.
Søndag aften kørte jeg til Vejle (ca.60 km.) Der var der ingen problemer med grislingen.
Mandag morgen da jeg skulle hjem igen, starter den fint og kører også udemærket, efter ca. 40 km er det som om at den ikke rigtigt vil tage ordentligt ved når den får noget gas. 130 km/h i 6 gear, hvis så jeg vrider rullen om, så sker der bare nada. Ved acc. fra 0 tager den heller ikke ordentligt ved, men har det som om at der er nogle "huller" i acc.... Jeg er ikke sikker på at det er kommet helt så pludseligt, for havde egentligt lidt på fornemmelsen allerede da jeg kørte fra Vejle af, at der var noget der ikke stemte, men det blev ihvertfald mere tydeligt i løbet af turen.

Nogen der har nogle gode forslag til, hvad det første er jeg skal kigge efter, når jeg kommer hjem fra arb.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #1 Dato: Maj 19, 2008, 07:02:49 am »
Gik den på begge cylindre??  :huh: (Lød den anderledes?)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2008, 11:58:45 am »
Kunne være tændrørene.
Hvis du har mulighed for det så tag dem ud og se om de ser forkerte ud, f.eks. hvis de er helt sorte af sod.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2008, 02:01:37 pm »
På fruens SV650 oldschool har forrige ejer fået den rullet da den havde følgende symtom - Når der blevet givet fuld gas og den kom op i omdrejninger ville den pludselig ikke trække :huh:
Det viste sig at være isoleringen på undersiden af tanken der havde løsnet sig og blev suget ned på indsugningen af luftfilterkassen når den fik nogle omdr. :lol:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #4 Dato: Maj 19, 2008, 03:42:51 pm »
Går på begge cylindre, lyder mere tam i udstødningen, hvor den ellers plejer at råbe meget.
Tanken bliver løftet med det samme, så jeg kan undersøge den isolering, for det var også min tanke om det var fordi der var et eller andet der gjorde at den ikke får luft nok. Hvis ikke det er det, så hiver jeg da lige tændrørene også.
Videre melding kommer inden længe..
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #5 Dato: Maj 19, 2008, 04:44:16 pm »
Så er jeg kørende igen...
teamupsidedown  en øl til dig hvis du kommer til Himmerlandstræf i weekenden :thumbsup: :thumbsup:
Så det er åbenbart noget man skal være opmærksom på med de gamle grislinger, jeg kunne se på luftfilterkassen og skumgummiet at det var blevet suget sammen, så på med et par tankraisere, og så kører det. Har lie været ude på en 10 km-tur, bare for at se om der var noget i vejen, men alt kører som det skal.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #6 Dato: Maj 19, 2008, 06:24:55 pm »
På fruens SV650 oldschool har forrige ejer fået den rullet da den havde følgende symtom - Når der blevet givet fuld gas og den kom op i omdrejninger ville den pludselig ikke trække :huh:
Det viste sig at være isoleringen på undersiden af tanken der havde løsnet sig og blev suget ned på indsugningen af luftfilterkassen når den fik nogle omdr. :lol:

ALL HAIL.... Det er fame' verdensklasse rådgivning!  :thumbsup: :respekt:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #7 Dato: Maj 19, 2008, 07:33:48 pm »
På fruens SV650 oldschool har forrige ejer fået den rullet da den havde følgende symtom - Når der blevet givet fuld gas og den kom op i omdrejninger ville den pludselig ikke trække :huh:
Det viste sig at være isoleringen på undersiden af tanken der havde løsnet sig og blev suget ned på indsugningen af luftfilterkassen når den fik nogle omdr. :lol:

ALL HAIL.... Det er fame' verdensklasse rådgivning!  :thumbsup: :respekt:


Fuldstændig enig, kan kun sige at det må være Danmarks bedste forum, og med de bedste medlemmer.. :thumbsup: :respekt: :thumbsup:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #8 Dato: Maj 20, 2008, 07:16:45 am »
Så er jeg kørende igen...
teamupsidedown  en øl til dig hvis du kommer til Himmerlandstræf i weekenden :thumbsup: :thumbsup:
Så det er åbenbart noget man skal være opmærksom på med de gamle grislinger, jeg kunne se på luftfilterkassen og skumgummiet at det var blevet suget sammen, så på med et par tankraisere, og så kører det. Har lie været ude på en 10 km-tur, bare for at se om der var noget i vejen, men alt kører som det skal.
Til Himmerland er sku lige langt nok at køre for en pils :D, men super den yder MAX heste igen :thumbsup:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Jagten på de forsvundne heste.
« Svar #9 Dato: Maj 21, 2008, 08:54:37 pm »
det er squ da utroligt hvad man kan få at vide herinde :thumbsup: :respekt:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr