hvis der er flere der har lyst til at komme med en kommentar er de velkommen,
Hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg, at du er lidt af en klovn
Hvorfor har du ikke holdt dig til foreskrifterne for tilkøring?? Jeg kan næsten ikke forestille mig, at man idag kan købe en ny maskine, og ikke få at vide af sælger/mekker/overleverandør hvordan den skal tilkøres.
Hvorfor har du kørt på den, hvis du troede der var for lidt olie på?? Du kunne jo tage forbi værkstedet og få fyldt op eller selv købe en dunk og efterfylde. Der er iøvrigt to mærker for max og min i "karmen" til olieglasset, så "lige under midten" er stadig over minimum.
Nogle cykler har noget drossel-halløj som bliver fjernet ved 1000km service. Det ville dog være mærkeligt hvis den blå skulle ha en sådan når ikke den grå har det (mht den hoppende kørsel)
Apropos: Hvis lortet ikke kører ordentligt, hvorfor henvender du dig så ikke i bixen og får det fixet?? Der er jo tydeligvis et eller andet galt hvis den hoster og hakker, går ud og har svært ved at starte.
Jeg synes forhandleren er vældig flink at lade dig få den grå tilbage uden yderligere omkostninger. Især hvis han har fået hele historien og dermed kan regne ud hvordan du også har kørt på den blå!!
/ Niels
PS. Jeg ville vælge en SV650