Forfatter Emne: MC'er og knallerter/scooter  (Læst 4857 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JesperK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
MC'er og knallerter/scooter
« Dato: Maj 15, 2008, 01:08:44 pm »
Blot lige for at afveje stemningen herinde  :afro:

Vi hilses ved... :respekt:
SV 650 AK7 - Best way to travel

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #1 Dato: Maj 15, 2008, 01:33:01 pm »
Jeg har stemt jeg er kommet til det... En Aprilia RS 50 er godt nok svær at skelne fra en lille sports mc forfra...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2008, 01:37:54 pm »
hilser fast på mc'ere - nogle scootere og lifans kommer jeg til at hilse på ind i mellem....  :oops:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2008, 01:42:58 pm »
Jeg hilser på knallerter/scootere når de kommer på en række og er ved at tage knallert kørekort. Bare lige for at vise dem hvad de har i vente, når de bliver voksne :D
SV1000S K6 - blå.

El Bola

  • Gæst
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2008, 01:57:25 pm »
jeg kører op foran dem så de er lige bagved min udstødning og derefter giver jeg så fuld gas og når det blir grønt så gir jeg dem fingeren

så kan de lære det. de små krapyl

bahahahaha

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2008, 02:10:54 pm »
Er også kommet til at hilse på et pizzabud eller to i tidens løb... Shit happens  :wink:

HADER ellers scootere - det burde være DEM Færdselsstyrelsen og Politiet satte ind overfor. Mest af alt fordi at det er dem der larmer mest i bybilledet og sjældent kommer ud af byen.

Vedr. MCer - så benytter jeg da en hver given chance for at komme UD af byen og larme der hvor der alligevel ikke er nogen mennesker.
« Senest Redigeret: Maj 15, 2008, 02:12:39 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #6 Dato: Maj 15, 2008, 08:38:22 pm »
Jeg hilser kun på Vespa.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #7 Dato: Maj 15, 2008, 09:58:40 pm »

HADER ellers scootere - det burde være DEM Færdselsstyrelsen og Politiet satte ind overfor. Mest af alt fordi at det er dem der larmer mest i bybilledet og sjældent kommer ud af byen.


Jeg elsker de små 2 taktere  :mrgreen:
Genboens søn fik kørekort til sin Yamaha Jog for et års tid siden, og nu er den totalt skamtunet  :thumbsup:
Han kører på baghjul op og ned ad vejen, og jeg synes det er pissefedt - det skal han bare have lov til.
Det er faktisk osse god øvelse af balancenerven inden han får købt sig en MC om endnu et års tid.
Jeg har givet ham alle mine ekstra dyser/ruller/stempler og alting og alting, så han kan scoote hurtigt rundt i kvarteret sammen med kammy´erne.
De har godt nok en dårlig vane med at scoote rundt uden hjelm, og det har jeg selvfølgelig påtalt  :club:,
men da  :police: bor lidt længere nede ad vejen, er det ikke det helt store problem.

Har selv en gammel 5 hestes Kreidler GT, som jeg kører til bageren på om Søndagen.
Indimellem stopper jeg min skamtunede 15 hestes THmotor på, og så får de riv, knejterne  :mrgreen:
Den kan brænde dæk som en SV´er, og den kan køre ligeså kort på literen som en 1000´er  :innocent:

Og den er grimmere end en MZ´er med "køreligeudlygte"  :lmao:

Jeg er bare vild med alt som kan yde, eller alt man kan nyde  :whatever:

Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Niemann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #8 Dato: Maj 16, 2008, 12:04:10 pm »
Jeg har stemt jeg er kommet til det... En Aprilia RS 50 er godt nok svær at skelne fra en lille sports mc forfra...

Havde selv en aprilia rs50 engang, og der hilste mc'esterne sgu tit... Kørte jo på vejen, og som regel mere end 45 :D

Det var forresten også sjovt at give den en ordentlig spand omdrejninger når mc'en passerede.. Så kunne de i hvert fald tydeligt høre at det bare var en lille 80 ccm... hehe..

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #9 Dato: Maj 16, 2008, 12:13:15 pm »
Hilser egentligt ikke på knallerter og scootere men nogen af dem er jo næsten mcer såeh.....
Et suppleringsspørgsmål: hilser i på jin sjiang, kuk kuk ol fra kina???
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #10 Dato: Maj 16, 2008, 12:20:24 pm »
Hilser egentligt ikke på knallerter og scootere men nogen af dem er jo næsten mcer såeh.....
Et suppleringsspørgsmål: hilser i på jin sjiang, kuk kuk ol fra kina???
 8)

Ja det gør jeg da. Bare fordi de kører på noget kineser noget som jeg ikke selv ville køre på, så er jeg overbevist om at de har den samme fornøjelse som os andre ved at køre mc. Kan ikke lig se hvorfor vi skulle have den "harley mentalitet"
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #11 Dato: Maj 16, 2008, 12:40:05 pm »
Jeg har stemt jeg er kommet til det... En Aprilia RS 50 er godt nok svær at skelne fra en lille sports mc forfra...

Ja, den ligner meget en CBR600R på mange punkter, men mest på lyden :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #12 Dato: Maj 16, 2008, 01:26:37 pm »
 :oops:Ok ok godt ord igen, er da helt enig!
Hilser forresten også på HD kørere og det sker da de hilser forbløffet igen!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #13 Dato: Maj 16, 2008, 01:36:44 pm »
Jeg savner altså min Yamaha 4 gears fra 1978  :cry: Jeg køber knallert igen...  :mrgreen:

Smøj til side: Jeg hilser nogen gange for sjov - fedt at se en halv fuld fisker, på en maxi med mælkekasse, der ikke fatter en meter af hvorfor man er så venlig...
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: MC'er og knallerter/scooter
« Svar #14 Dato: Maj 16, 2008, 05:45:30 pm »
Jeg hilser på knallerter/scootere når de kommer på en række og er ved at tage knallert kørekort. Bare lige for at vise dem hvad de har i vente, når de bliver voksne :D
kanon ide, den bringer jeg videre til dem jeg kender. :)
velkommen til broderskabet små venner. :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr