Hej drenge
Efter at have været på militær skole ( hjemmeværnet ) i 10 dage glædede jeg mig helt vildt til at komme ud og kører motorcykel... og damn, det var fedt ... Men......... på vej hjem, skal jeg holde for rødt og sætter venstre fod ned for at støtte... men der hvor asfalten plejer og være er der pludselig ikke noget.. hvad jeg ikke så, var at der var et hul... cyklen begyndte og vælte til venstre og da jeg fik fodfæste var det forsent.. jeg kunne simpelthen ikke holde den
... Jeg mistede den og lå i klemme under den... Totalt pinligt og fuck hvor blev jeg hidsig.. lorte kommune tænkte jeg og deres lorte vej.. ( fik vist et raserianfald ) men det er jo egentlig min egen skyld.. kan jo bare se efter huller.. Det var dælme dybt det hul... og det gik vildt stærkt... Snøft.. det var lige argurart dette jeg frygtede med at købe så stor en kværn når jeg ikke er særlig stor selv...Kan lige nå med tåspidser på hver side i mine gummisko... måske jeg burde kører med mine støvler fast.. bryder mig bare ikke om at have dem på, men de giver noget mere fodfæste... der gik faktisk et stykke tid før nogen gad og hjælpe mig fri.. mærkelige mennesker... derefter hjalp en mand mig med at få den op og stå igen.. damn den er tung ... smil...
Resultat på min og moolex cykel... Et knækket koblingsgreb, flækket blinklys, dyb rids i potten, ridser på sidespejl og håndtag..
Egentlig ville jeg ikke skrive dette til jer, da jeg synes det er bare en anelse pinligt.. men moolex tvang mig med den ene arm bag ryggen.. Thi hi.. hvis ikke jeg skrev, så ville han gøre det... smil...
Nå , men hold øje med huller hvis I ikke er så langbenet... smil
Mange knus
Majse.. væltepeter... smil.
Resultat på mig : et mega blåt mærke..