Forfatter Emne: Sidetasker ?  (Læst 5775 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Sidetasker ?
« Svar #15 Dato: Maj 19, 2008, 01:27:28 pm »
Når hun ligger på ryggen bliver de til sidetasker  :shock:


SørenG
Her er vi ude i noget af det rigtige...  :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

El Bola

  • Gæst
Re: Sidetasker ?
« Svar #16 Dato: Maj 19, 2008, 02:12:58 pm »
Når hun ligger på ryggen bliver de til sidetasker  :shock:


SørenG
Her er vi ude i noget af det rigtige...  :thumbsup:


hæ hæ

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Sidetasker ?
« Svar #17 Dato: Maj 21, 2008, 01:17:16 pm »
Hehe tak for alle de forslag, men tror desværre ikke at det hitter  :cry:  :angel:
-Pling : Tak for dit tilbud, men jeg må desværre melde fra i denne omgang, det er ikke noget der ska bruges så meget her og nu og så er SUen jo ikke verdens højeste :-)

-Hudson, Har du fået prøvet de tasker ? Hvordan er de at tage af og på, hvordan sidder de (evt billeder?) og er der stadig plads til en bagpå ?

Mvh

Bjarne
We brake for no one..

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Sidetasker ?
« Svar #18 Dato: Maj 21, 2008, 07:54:16 pm »
Hvis du kommer forbi KBH, har jeg et par smid-over tasker du kan låne.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Sidetasker ?
« Svar #19 Dato: Maj 21, 2008, 08:34:18 pm »
Motodetail taskerne kunne jeg ikke få til at passe på min sv.

"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Sidetasker ?
« Svar #20 Dato: Maj 21, 2008, 08:37:59 pm »
Jeg har købt disse hos Louise.de for 30 euro. Har lige fået dem i dag, og har ikke kørt med dem, men har lige prøvet at montere dem. De virker ganske udmærkede og i rimelig kvalitet - især prisen taget i betragtning.


De kan vendes som jeg har gjort, eller den anden vej... Stropperne på billederne har jeg ikke sat fast som jeg vil gøre når jeg skal ud og køre.

De er helt SU venlige i prisen...

Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Sidetasker ?
« Svar #21 Dato: Maj 21, 2008, 08:47:39 pm »
Jeg har sættet fra Louis, Moto Detail. De fungerer godt, De kan udvides til større volumen med lynlås. Der følger regnovertræk med. Kvaliteten er fin og der er remme med til at spænde dem ind mod cyklen så at de ikke hænger og dingler.....altså taskerne....ja, dem af stof  :mrgreen: Har brugt dem på ture til Østrig, hvor de også skal med til i år.
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Sidetasker ?
« Svar #22 Dato: Maj 22, 2008, 09:30:21 am »
Jeg har købt disse hos Louise.de for 30 euro. Har lige fået dem i dag, og har ikke kørt med dem, men har lige prøvet at montere dem. De virker ganske udmærkede og i rimelig kvalitet - især prisen taget i betragtning.


De kan vendes som jeg har gjort, eller den anden vej... Stropperne på billederne har jeg ikke sat fast som jeg vil gøre når jeg skal ud og køre.

De er helt SU venlige i prisen...



Du her vist vent dem forkert der er meningen at taskerne skal længst væk fra udstødningen.  :innocent:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Sidetasker ?
« Svar #23 Dato: Maj 25, 2008, 09:17:49 am »
Jeg har sættet fra Louis, Moto Detail. De fungerer godt, De kan udvides til større volumen med lynlås. Der følger regnovertræk med. Kvaliteten er fin og der er remme med til at spænde dem ind mod cyklen så at de ikke hænger og dingler.....altså taskerne....ja, dem af stof  :mrgreen: Har brugt dem på ture til Østrig, hvor de også skal med til i år.
Motodetail taskerne kunne jeg ikke få til at passe på min sv.

Hmm er lidt varm på Moto D taskerne, men vil bare gerne være helt sikker på at de passer på en SV650 Oldschool, men så meget forskel er der da heller ikke på en 1000´ner og min ??
We brake for no one..

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Sidetasker ?
« Svar #24 Dato: Maj 25, 2008, 08:35:55 pm »
Jeg har sættet fra Louis, Moto Detail. De fungerer godt, De kan udvides til større volumen med lynlås. Der følger regnovertræk med. Kvaliteten er fin og der er remme med til at spænde dem ind mod cyklen så at de ikke hænger og dingler.....altså taskerne....ja, dem af stof  :mrgreen: Har brugt dem på ture til Østrig, hvor de også skal med til i år.
Motodetail taskerne kunne jeg ikke få til at passe på min sv.

Hmm er lidt varm på Moto D taskerne, men vil bare gerne være helt sikker på at de passer på en SV650 Oldschool, men så meget forskel er der da heller ikke på en 1000´ner og min ??

Mine er til salg. Har aldrig været brugt. Samme pris som louis.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Sidetasker ?
« Svar #25 Dato: Maj 25, 2008, 09:34:42 pm »
Silver : Men du kunne jo ik få dem til at passe på din 650ér ? Mere det der gør mig i tvivl, når de passer på en 1000er

Mvh

Bjarne
We brake for no one..

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Sidetasker ?
« Svar #26 Dato: Maj 25, 2008, 09:46:26 pm »
Silver : Men du kunne jo ik få dem til at passe på din 650ér ? Mere det der gør mig i tvivl, når de passer på en 1000er

Mvh

Bjarne
Ja jeg ku ihvertfald ikke få dem til at passe på min. De ryger ned over blinklysene - som om det hele er lidt for stort og pladen det hele hægtes fast på en smule for bred. Ærgeligt for de er såmænd udemærket til den pris og der er plads til masser af bagage.
Der er en uge tilbage af min returfrist hos louis. Er de ikke solgt inden ryger de tilbage.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Hudson_W

  • Gæst
Re: Sidetasker ?
« Svar #27 Dato: Maj 26, 2008, 06:57:05 am »
Hehe tak for alle de forslag, men tror desværre ikke at det hitter  :cry:  :angel:
-Pling : Tak for dit tilbud, men jeg må desværre melde fra i denne omgang, det er ikke noget der ska bruges så meget her og nu og så er SUen jo ikke verdens højeste :-)

-Hudson, Har du fået prøvet de tasker ? Hvordan er de at tage af og på, hvordan sidder de (evt billeder?) og er der stadig plads til en bagpå ?

Mvh

Bjarne

Jeg fik prøvet dem her i weekenden. De sidder fint, også på motorvej, og er lige til at tage af og på. Ingen billeder i denne omgang, men de er større end de billeder vist i tidligere indlæg. De går dog ligepræcis ind over fodhvilerne, så de duer ikke hvis der skal sidde en bagpå.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Sidetasker ?
« Svar #28 Dato: Maj 26, 2008, 08:36:30 am »
Her er et billede af min SV'er med Oxford Humpback tasker. Et par fede tasker i rigtig god kvalitet og oven i købet næsten vandtætte, regnovertræk medfølger. Der er fint plads til en bag på, ér testet...
« Senest Redigeret: Maj 26, 2008, 08:38:02 am af Haugen »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Sidetasker ?
« Svar #29 Dato: Maj 26, 2008, 10:48:10 pm »
SilVer : Tak for tilbuddet, men jeg tror lige at jeg lurer lidt mere  :hand:, så du skal ikke vente på mig, hvis de ska returneres.

Mvh

Bjarne  :D
We brake for no one..