Hej alle..
der er nu gået lidt tid, hvor jeg har tænkt tanker om min udstødnig etc etc... Jeg er kommet frem til at jeg vil tage beslutningen når jeg har fundet ud af hvad prisforskellen er for en slip on, kontra en 2/3...
Jeg har kig på 3 potter, jeg ville være super glad hvis nogle kunne hjælpe mig lidt med at vælge.. Jeg tænker mest på om folk kender noget omkring kvalitet på de 3 forskellige.. Jeg er ikke så informeret indenfor det område, så der er det lækkert med forummet:D..
Jeg har fået kvejlet mig ned til at skulle ælge mellem 3 forskellige udstødninger til min SV650 N... Jeg vil som sagt være glad for alle inputs angående kvalitet, holdbarhed, og mest af alt om der kan være monteringsvanskeligheder med de forskellige.. Jeg regner dog med at få en mekaniker til at montere den, men det skal stadig være indenfor rimlighedens grænser så han ikke laver alt muligt mærkeligt...
de 3 udstødninger er:
-Micron (Slip-on ca. 2100KR uden forsendelse)
-Akrapovic (Slip-on ca. 2700KR uden forsendelse)
-BlueFlame Dualport! (slip-on ca. 2500KR uden forsendelse)
Til sidst, jeg har surfet efter priser på de forskellige, men hvis nogle er informeret om en billig og sikker side mht en af potterne, er det selvfølgeligt også meget velkomment..
Ellers så nyd det gode vejr:P... hygge