Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er på udkig efter nye støvler efter mine FLM Supersport fald totalt fra hinanden efter 500 km. Jeg er sporet mig ind på disse 3, men syntes de alle 3 er super fede. Derfor ville jeg lige høre om nogen af jer havde nogle erfaringer eller gode tips.Det tre støvler er:Suomy Extreme StiefelAlpinestars S-MX RDiadrora Eagle Pro Carbon
Hvad størrelse bruger du, kan være mine gamle ( brugt 2 gange ) passer dig, de er str. 43
Hvad med det par der sidder bedst?
Citat fra: Ole efter Maj 19, 2008, 08:22:30 pmHvad med det par der sidder bedst? Ja det er rimeligt vigtigt. Men husk også lige at tjekke hvordan de har det med regn.. Pisse irretende med et par kogte fødder...
Citat fra: Nino efter Juli 01, 2008, 11:48:38 pmCitat fra: Ole efter Maj 19, 2008, 08:22:30 pmHvad med det par der sidder bedst? Ja det er rimeligt vigtigt. Men husk også lige at tjekke hvordan de har det med regn.. Pisse irretende med et par kogte fødder...Det her global opvarmning må virkeligt have eskaleret der hvor du kører rundt