Hej,
Blandt alt hvad jeg har læst om den er blandt andet http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm. Hvordan er dette anderledes end Nikko G-Pack som Rune nævner i sin signatur?
Carsten
Se jeg kunne godt tænke mig en der underskrevet kunne bekræftige at det mod virker.
Den kære mand skriver "This is obviously a Very Bad Thing!" omkring den retard/ignition mod som Suzuki har lavet - min teori er at det ikke giver noget som helst, og i hvert fald ikke "power loss" som de skriver på den engelske side, det er i hvert fald under 1hk, og hvis nogen kan mærke det så !!!
Det skulle ifølge andre også bevirke at SV650 ikke "rykker" ved lave omdrejninger i 2-3 gear - hvilket jeg heller ikke tror er rigtigt.
Da jeg er "LIDT" mistroisk overfor dette, er selvfølgelig at jeg har prøvet før og efter ? og jeg kan ikke se at dette reelt har en indvirkning på en FØR 2002 model. ???
Og G-pack, tja den kan skilles af og den laver på en K1 eller K1 det sammen som at "klippe" en ledning.
Den kan så sættes på uden at skulle rykke ledninger ud af stik ???
G-pack, sorry Rune, men spar pengene og køb filter eller Dyno ? eller ??
Tror det er ca 1300 kroner en sådant koster, og for den pris, vil jeg gerne anbefale et mod der giver 10HK istedet for ?