Enghave stinker !
Skrev en mail til dem for omkring 3 uger siden og spurgte efter en kåbe til min sv´er... Har endnu ikke fået svar, og derfor tog jeg ind til dem i går. Brugte 1½ time i den offentlige transport, men kom da derind og fik bestilt en kåbe. De sagde den var på lager hos Reinhardt og blev bestilt med det samme. Jeg skulle betale med det samme, og til gengæld ville den være hjemme i morgen (altså i dag).
Jeg spurgte udtrykkeligt inden jeg gik, om jeg kunne være sikker på, at en ville være der i dag.
I dag har jeg igen brugt 1½ time i offentlig transport, har aftalt med den gamle, at han henter mig i Kbh og vi kører hjem til de gamle og roder med SV her i weekenden....
Meeen.... Da jeg ville hente min kåbe i dag, fik jeg at vide, at den først var bestilt i dag, og derfor nok ville komme mandag !
Jeg overvejede et øjeblik at tænde helt af, men valgte at lade være... Det kommer kåben ikke hurtigere af desværre.
Nu må jeg vente - vente på en friweekend og aftale med den gamle, at han henter mig i Kbh en gang mere og vi kan rode med MC.
Enghave - jeg sætter mine ben hos dem en gang til - for at hente den kåbe jeg har betalt for. Derefter sætter jeg ikke benene der igen. Med mindre de virkelig opper sig, siger det er de kede af og giver mig en ordentlig rabat på nogle varer som plaster på såret.
UPDATE Mandag d. 25. feb. 2008.
Enghave lovede mig at de ville ringe til mig i dag mandag, når de havde fået min kåbe. Den skulle HELT SIKKERT være der i dag. Har jeg hørt fra dem ? Nej, selvfølgelig har jeg ikke det... Jeg bliver helt i tvivl om, hvorvidt de overhovedet har telefon, for man kan jo heller ikke ringe til dem. Måske derfor de heller ikke svarer e-mails - telefonstikket er gået i stykker og deres internetforbindelse er væk ? Mystisk...