Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Har du haft baghjulet af for nyligt, mester??Måske er der et afstandsstykke monteret, men måske har du bare byttet om på den højre og venstre. Ellers må du undersøger området hvor du sidst havde baghjulet af for afstandsstykker. Jeg fandt engang mit under en busk (dog inden jeg nåede at tage modellen ned fra baghjulsløfteren).
umiddelbart er problemet fundet nu.jeg har haft byttet om på højre og venstre sidst jeg skiftede dæk, og det har så gjort den har gnavet parkningen væk i den ene side og derved gjort at den gradvist er blevet manst tættere på skiven og givet slid.løsningen er 2 nye parkninger og et nye kuglelejer.. forhåblig.. haha..tak for hjælpen gutter..
Dyre lærepenge, og så måske alligevel ikke. Tænk hvis du havde fået vendt hjulet forkert. Så havde kæden slidt skiven ned uden du var kommet ud af flækken, og tanhjulet ville ha flosset bremsekaliberen Du kan evt ridse H og V i afstandsstykkerne for fremtidig sikring af korrekt placering.
Citat fra: reol aben fra reinhardt efter April 17, 2008, 09:58:48 amumiddelbart er problemet fundet nu.jeg har haft byttet om på højre og venstre sidst jeg skiftede dæk, og det har så gjort den har gnavet parkningen væk i den ene side og derved gjort at den gradvist er blevet manst tættere på skiven og givet slid.løsningen er 2 nye parkninger og et nye kuglelejer.. forhåblig.. haha..tak for hjælpen gutter..Dyre lærepenge, og så måske alligevel ikke. Tænk hvis du havde fået vendt hjulet forkert. Så havde kæden slidt skiven ned uden du var kommet ud af flækken, og tanhjulet ville ha flosset bremsekaliberen Du kan evt ridse H og V i afstandsstykkerne for fremtidig sikring af korrekt placering.