Forfatter Emne: Schubert hjelme  (Læst 1947 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

grausen

• Søndagskører
  • **
    • Motorcykelgalleriet
Schubert hjelme
« Dato: Marts 12, 2008, 04:39:35 pm »
Jeg har købt en Schubert hjelm R 1. Der sidder en ganske tynd film på indersiden af visiret, som efter kort tid - faktisk første gang jeg brugte den - har løsnet sig en anelse.
Er det bare en beskyttelsesfilm man kan fjerne helt, eller er det den der gør, at visiret ikke dugger ?
« Senest Redigeret: Marts 12, 2008, 09:59:47 pm af grausen »

Grand Danois

• Sandt SVin
Re: Schubert hjælme
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2008, 04:45:18 pm »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2008, 05:36:14 pm »
Den er lavet til at forhindre dug på indersiden - og løsner den sig, så kontakter du din forhandler og får det visir byttet med det samme.

Det er dækket af garantien, og de ved det allerede.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

jesper

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2008, 07:23:06 pm »
Jeg har købt en Schubert hjælm R 1. Der sidder en ganske tynd film på indersiden af visiret, som efter kort tid - faktisk første gang jeg brugte den - har løsnet sig en anelse.
Er det bare en beskyttelsesfilm man kan fjerne helt, eller er det den der gør, at visiret ikke dugger ?

Jeg har haft samme problem med en S1. Forhandler byttet det uden problemer men jeg var sikker på de havde løst problemet for det er næsten 2 år siden.
SV 1000s K3 sølv Xenon 6000K

grausen

• Søndagskører
  • **
    • Motorcykelgalleriet
Re: Schubert hjelme
« Svar #4 Dato: Marts 12, 2008, 08:42:50 pm »
Den er lavet til at forhindre dug på indersiden - og løsner den sig, så kontakter du din forhandler og får det visir byttet med det samme.

Jeg har desværre købt den hos Hein Gericke i Flensburg, så nu må jeg nok have al besværet med at sende visir eller hjelm til Tyskland. Jeg har diog også sendt reklamationen til Schuberth Danmark A/S, da jeg håber der er ''worldwide'' garanti på produktet. I min reklamation har jeg henvist til omtaler på diverse hjemmeside, hvor der rapporteres om det samme problem.

Tak for henvisninger, råd og dåd.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Schubert hjelme
« Svar #5 Dato: Marts 13, 2008, 08:55:30 am »

Jeg har desværre købt den hos Hein Gericke i Flensburg, så nu må jeg nok have al besværet med at sende visir eller hjelm til Tyskland. Jeg har diog også sendt reklamationen til Schuberth Danmark A/S, da jeg håber der er ''worldwide'' garanti på produktet. I min reklamation har jeg henvist til omtaler på diverse hjemmeside, hvor der rapporteres om det samme problem.

Tak for henvisninger, råd og dåd.
Ellers sender du bare en mail til Hein Gericke i Flensburg, og forklarer problemet.  Du er da ikke ringere stillet bare fordi du har købt den i Tyskland.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson