Forfatter Emne: Hvilken skal man købe... K6 el SAK7?  (Læst 4787 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

slowhand30

• Plastikrocker
Re: Hvilken skal man købe... K6 el SAK7?
« Svar #30 Dato: Marts 03, 2008, 09:46:40 pm »
Hej. Det er vist min K6 du henviser til :) Vil så lige indskyde at den IKKE har været skadet, og derfor IKKE har været omlakeret, men da jeg modtog cyklen var der forskel i farverne på bla. overkåbe og underkåbe. Jeg havde også et subject herinde hvor jeg fremviste billederne. Derfor fik jeg skiftet alle de farvede dele (ikke fra grå men lyseblå) til sort. Der er altså kommet komplet ny tank, kåbe, bagende osv på.....se link

Så skal det også lige siges at min er en K6 men først indreg i 2007, så der er stadig 1 år garanti

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6016.0

Bare lige en indskydelse  :D
« Senest Redigeret: Marts 03, 2008, 09:51:34 pm af slowhand30 »

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #31 Dato: Marts 05, 2008, 09:14:29 pm »
Jeg er forholdsvis ny på mc, men sidste år prøvede jeg da flere gange af mit baghjul blokkerede,
når jeg skulle bremse hårdt op og det var lidt fugtigt i vejret.
Det var måske også fordi jeg var ny på mc, men din bremselængde bliver helt sikkert kortere,
så næste gang jeg skal købe en mc, så bliver det med ABS.

Og så er der os der har prøvet at blokere forhjulet  :innocent: Ren refleks da bilen foran klodsede bremserne. Men slap hurtigt og trak derefter hårdt og kontant i bremsen. Effektivt og nærmest ren ABS...
Adrenalinen pumpede dog et kvarters tid.
jeps det var ABSpumpen du kunne mærke oppe i halsen :lmao:, jeg ville købe en med abs hvis jeg skulle købe nu. er man grøn kan det spare en for mange ærgelser
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #32 Dato: Marts 05, 2008, 11:14:50 pm »
Hej. Det er vist min K6 du henviser til :) Vil så lige indskyde at den IKKE har været skadet, og derfor IKKE har været omlakeret, men da jeg modtog cyklen var der forskel i farverne på bla. overkåbe og underkåbe. Jeg havde også et subject herinde hvor jeg fremviste billederne. Derfor fik jeg skiftet alle de farvede dele (ikke fra grå men lyseblå) til sort. Der er altså kommet komplet ny tank, kåbe, bagende osv på.....se link

Så skal det også lige siges at min er en K6 men først indreg i 2007, så der er stadig 1 år garanti

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6016.0

Bare lige en indskydelse  :D

ja sikke en omgang du var igennem med forhandleren :)

og som svar til tråden.

Kører selv en ny K7 med ABS og kæft jeg er glad for ABS efter at jeg har mærket den fungere flere gange :)!
og mht udstyret synes jeg ikke der er væsentlig forskel på de to... det den ene mangler koster sku ikke så meget mere at jeg ville fravælge ABS

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #33 Dato: Marts 06, 2008, 08:04:05 am »
Jeg ville gå efter den nyeste, og med ABS.
Det er det der tæller når/hvis du om nogle år skal sælge.
X2
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....