Forfatter Emne: Intet lys i xenon??????????+  (Læst 2660 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
Intet lys i xenon??????????+
« Dato: Februar 14, 2008, 11:48:55 pm »
Har skrevet dette på mcg, men prøver også lige her for at få nogle kvalificeret svar :thumbsup:

Hej alle sammen

Jeg har monteret xenon på min sv1000s, men det gider sku ikke lyse. Jeg har gennemgået det flere gange, men kan ikke fínde nogle problemer... Der er intet lys what so ever..
Det er et ret åbent spaøgsmål, men forslag er velkommen

Hvordan tjekker man fx ballasterne? Har prøvet at måle strøm de fleste steder, men syntes ikke det giver mig noget..
Nogle der har oplevet at deres xenon var dødt? hvad løste det evt...

På forhånd tak
Rasmus

Håber i kan hjælpe....

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
Re: Intet lys i xenon??????????+
« Svar #1 Dato: Februar 14, 2008, 11:57:59 pm »
Er kittet helt nyt, eller har det været monteret før hvor det har fungeret? Har du mere end én ballast og én pære, eller har du mulighed for at låne en ballast eller en pære så du kan finde ud af hvor fejlen ligger...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Februar 15, 2008, 12:11:35 am »
Sættet er helt nyt!! Bi-xenon, med to ballaster.. Der er ikke lys i nogen af pærerne, så skulle være meget uheldig hvis begge ballaster var defekte...har ikke på stående fod mulighed for at låne en anden ballast!!

HAr hørt at der skal være meget spænding på bat. før xenon virker!! Jeg målte 12, 29 på mit bat! Burde det ikke være nok? Startede ikke SVinet...

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Februar 15, 2008, 08:06:56 am »
Sættet er helt nyt!! Bi-xenon, med to ballaster.. Der er ikke lys i nogen af pærerne, så skulle være meget uheldig hvis begge ballaster var defekte...har ikke på stående fod mulighed for at låne en anden ballast!!

HAr hørt at der skal være meget spænding på bat. før xenon virker!! Jeg målte 12, 29 på mit bat! Burde det ikke være nok? Startede ikke SVinet...

Mit virkede ikke pga. for dårlig stelforbindelse. Så tjek lige det inden du tjekker noget andet.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

steen

• Roadracer
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
« Svar #4 Dato: Februar 17, 2008, 04:20:19 pm »
Har skrevet dette på mcg, men prøver også lige her for at få nogle kvalificeret svar :thumbsup:

Hej alle sammen

Jeg har monteret xenon på min sv1000s, men det gider sku ikke lyse. Jeg har gennemgået det flere gange, men kan ikke fínde nogle problemer... Der er intet lys what so ever..
Det er et ret åbent spaøgsmål, men forslag er velkommen

Hvordan tjekker man fx ballasterne? Har prøvet at måle strøm de fleste steder, men syntes ikke det giver mig noget..
Nogle der har oplevet at deres xenon var dødt? hvad løste det evt...

På forhånd tak
Rasmus

Håber i kan hjælpe....

Byt om på plus og minus til ballasten - virkede i mit tilfælde
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Michael N

• Plastikrocker
  • GSXr1300K8 Hayabusa
« Svar #5 Dato: Februar 29, 2008, 03:14:29 pm »
Kan du beskrive hvordan du har forbundet det?
Hayabusa Sort / Orange