Nogen opdateringer om hvordan skidtet virker, det er jo efterhånden noget tid siden?
Ja der er gået lidt tid. Men den første model jeg fik havde det med at aflade batteriet, så det gik ikke helt godt.
Sidst på sæsonen, skiftede vi den til en anden model, med bevægelsessensor. Dvs. at den går i dvale når motorcyklen holder stille. Ved selv den mindste smule bevægelse begynder den at sende sin position. Desværre var det sidst på sæsonen så jeg fik ikke prvet så meget af. Men følgende gode erfaringer fik jeg da.
Mens jeg var på kursus var min cykel på "visit" hos alex MC. Pludseligt fik jeg SMS-alarm da GPS gik på nødstrøm fordi batteriet blev afmonteret.
Sidst på sæsonen hyggede skurken og undertegnede sig med at vaske og pudse. Flyttede cyklen ca 30 meter uden tænding og fik omgående fencealarm. Senere var vi ude og køre og jeg sendte en "find min cykel" sms. 5 sekunder modtog vi adressen (Gade, husnummer, by) som passede 100%.
Desuden har systemet en ret god webapplication. Her kan man definere alarmindstillinger, og gå tilbage i historik og se positioner samt hastighed på kort(goooglemaps eller krak). Det er ret sjovt at rode med, og positionerne er oftest meget nøjagtige.