Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Luske efter Januar 23, 2008, 10:27:49 pmCitat fra: JesperK efter Januar 17, 2008, 04:14:07 pmHey til alle jer glade MC'ister,nu har jeg "pint" mig selv næsten hver dag med diverse MC-videoer i frokostpausen. Jeg er seriøst ved at gå til. Kan ikke vente til d. 1. Marts. Hvad gør I for at holde lysten nede? Udover selvfølgelig. Samles folk fra SVriders til en bakkeåbning egentlig? Og i så fald hvor... Her tænker jeg især på dig Sajmon, som plejer at være god til at få folk samlet til en fræk tur i det N.Sjællandske...Det er det man har vinter projekter til.. køb en ny motor og smid i, det plejer jeg at gøre... heheja og så sælger du de udslidte her
Citat fra: JesperK efter Januar 17, 2008, 04:14:07 pmHey til alle jer glade MC'ister,nu har jeg "pint" mig selv næsten hver dag med diverse MC-videoer i frokostpausen. Jeg er seriøst ved at gå til. Kan ikke vente til d. 1. Marts. Hvad gør I for at holde lysten nede? Udover selvfølgelig. Samles folk fra SVriders til en bakkeåbning egentlig? Og i så fald hvor... Her tænker jeg især på dig Sajmon, som plejer at være god til at få folk samlet til en fræk tur i det N.Sjællandske...Det er det man har vinter projekter til.. køb en ny motor og smid i, det plejer jeg at gøre... hehe
Hey til alle jer glade MC'ister,nu har jeg "pint" mig selv næsten hver dag med diverse MC-videoer i frokostpausen. Jeg er seriøst ved at gå til. Kan ikke vente til d. 1. Marts. Hvad gør I for at holde lysten nede? Udover selvfølgelig. Samles folk fra SVriders til en bakkeåbning egentlig? Og i så fald hvor... Her tænker jeg især på dig Sajmon, som plejer at være god til at få folk samlet til en fræk tur i det N.Sjællandske...
Godt at høre så mange godt tips fra Jer Men mødes SV-folket et sted inden Nørrebro?
Citat fra: JesperK efter Februar 05, 2008, 12:07:20 pmGodt at høre så mange godt tips fra Jer Men mødes SV-folket et sted inden Nørrebro? Det plejer at ske ca her når man kommer til nørrebro (klik på kortet for at forstørre kortet - se røde og blå område ved krydset midt på kortet). Der er også normalt nogen der mødes i Gladsaxe/Buddinge ved Mc Donalds v. rundkørslen...
Det siger du ikke... Jeg krydser fame fingre for at vejret er med os