Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
grunden til at jeg spørger vedr styret er at når man står og kigger på styret så ser det skævt ud især når man kører så er det helt vildt skævtderfor tror jeg at det er noget med forgaflerne fordi det kan ikke være selve håndtagene jeg har nemlig gjordt det ud fra den måde ved at jeg har dækket helt lige.. man kan nemlig se det på den sorte hvor håndtagene sidder på.har også sagt det til enghave men de bliver ved med at sige sådan skal det se ud.det kan sgu ik være sandt grunden til at jeg også spørger er fordi jeg vil spørge om han havde nogle problemer med starteren
derfor tror jeg at det er noget med forgaflerne fordi det kan ikke være selve håndtagene jeg har nemlig gjordt det ud fra den måde ved at jeg har dækket helt lige.. man kan nemlig se det på den sorte hvor håndtagene sidder på.har også sagt det til enghave men de bliver ved med at sige sådan skal det se ud.det kan sgu ik være sandt
men problemet er mest synligt når du er ude og køre
ikke for at være sjov.... men hvis du kan finde lidt sne... og så holde den,,,, kan man nog se om hjulene løber lige,,, du ved på linie...et baghjul der sidder skævt,,, gør vel også at det vil prøve at køre lige ???