Forfatter Emne: potter...  (Læst 4989 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus S

• Roadracer
Re: potter...
« Svar #15 Dato: Januar 22, 2008, 04:57:35 pm »
Hvis ellers alle de fine svar ikke helt har overbevist dig om noget endnu. Kan dette link måske hjælpe :)

http://www.youtube.com/watch?v=XdJUWes723I&NR=1
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #16 Dato: Januar 22, 2008, 06:01:57 pm »
De Ixil potter jeg har kik på er de lidt tyndere blanke som sider oppe under sadlen,, har set dem på youtube.. kommer frem som en af de første når man søger på Ixil sv 1000. synes de lyder godt uden at være for høje,, vil ha nogen som lyder godt,.. det gælder ikk for mig om bare at ha det som larmer mest.. tror også det er noget jeg ville blive træt af at høre på i længden. men nogen som kender disse jeg snakker om?

Personligt er jeg ikke så begejstret for den "alternative" rørføring man er nødt til at lave på en SV1000 for at lave high-mount. Det ligner en eller anden VVS-lærlings svendestykke...

Hov hov  :brok: Jeg er elektriker !
« Senest Redigeret: Januar 22, 2008, 06:06:24 pm af Sperik »
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Januar 23, 2008, 01:25:33 am »
Nix skurk og kondi Holeshot laver de fedeste potter til en SV'er.  :D

hmm..... rejser mig op og råber youshimura :thumbsup: :orkester:

Tilslutter mig. Trioval carbon full system
 :)
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

palle SV1000N K6

• Søndagskører
  • **
« Svar #18 Dato: Januar 23, 2008, 03:08:15 pm »
Hvad med et par Leo Vince i Carbon - de er til salg - 2950,- - som nye, kun kørt ca. 2.000. Udtagelig DB Killer.

Lyder godt med og uden DB-Killer.

GSX1400, K7

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #19 Dato: Januar 24, 2008, 08:10:08 am »
Hvad med et par Leo Vince i Carbon - de er til salg - 2950,- - som nye, kun kørt ca. 2.000. Udtagelig DB Killer.

Hey,, Jo det lyder meget tiltalende,, hvordan lyder de i forhold til de Leo Vince i metal?... gør det stor forskel at de er af carbon?.. vil da gerne forbi og høre dem en dag... skal somsagt ha en sv1000s her om et par måneder,, sååå,, det helt klart noget for mig. men de står helt som nye? og hvorfor sælger du dem?
Dennis

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #20 Dato: Januar 24, 2008, 09:33:23 am »

Hey,, Jo det lyder meget tiltalende,, hvordan lyder de i forhold til de Leo Vince i metal?... gør det stor forskel at de er af carbon?.. vil da gerne forbi og høre dem en dag... skal somsagt ha en sv1000s her om et par måneder,, sååå,, det helt klart noget for mig. men de står helt som nye? og hvorfor sælger du dem?

Uden at have sammenlignet nogen sinde, har jeg en fornemmelse af at carbon lyder af mere/lidt anderledes, da carbonen er let og måske kan flexe lidt og agere lidt som en højtaler  :huh:, ..  fordelen ved carbon er også at de vejer mindre en rustfri stål potter.. og så ruster carbon ikke  :lmao:

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #21 Dato: Januar 24, 2008, 10:24:43 am »
nogle potter kan ha metal klang i lyden - hvilket heller ik gælder carbon
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #22 Dato: Januar 24, 2008, 11:15:09 am »

Uden at have sammenlignet nogen sinde, har jeg en fornemmelse af at carbon lyder af mere/lidt anderledes, da carbonen er let og måske kan flexe lidt og agere lidt som en højtaler  :huh:, ..  fordelen ved carbon er også at de vejer mindre en rustfri stål potter.. og så ruster carbon ikke  :lmao:

Til gengæld går de nemmere i stykker! Der er flere tråde herinde om carbon-potter som er revnede eller brændt igennem. Det har været diskuteret flere gange om de kan holde lige så godt til en V2'er som metal-potter.

Jeg kan ikke huske hvor mange carbon-potter Freddy har "brugt" men det er vist et par stykker.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #23 Dato: Januar 24, 2008, 05:43:03 pm »

Til gengæld går de nemmere i stykker! Der er flere tråde herinde om carbon-potter som er revnede eller brændt igennem. Det har været diskuteret flere gange om de kan holde lige så godt til en V2'er som metal-potter.

Jeg kan ikke huske hvor mange carbon-potter Freddy har "brugt" men det er vist et par stykker.
ja, men freddy har vist også brugt en titaniumspotte, såeh deet.....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

palle SV1000N K6

• Søndagskører
  • **
« Svar #24 Dato: Januar 25, 2008, 08:52:54 am »
Jeg sælger dem fordi 1000N K6 SV´en er solgt. Mit indtryk er at Carbon potter skralder lidt mere (=lyder godt). De er lette og ser godt ud (sort). Jeg har kørt ca. 2.000 km / 1 sæson med dem og der er ikke spor af slidtage - de er som nye.

Da der er udtagelig DB-killer, kan man lege med lyden som man vil. Har man lyst til kælderdyb bas - tager med den ud, har man lyst til mere humant og nabovenlig  bas - så sætter man DB-killeren i.

Da jeg stod overfor valget hvilken type potte jeg skulle have, var jeg ikke så meget i tvivl. Jeg synes stadig at en sort carbon potte ser godt ud ift. titan, rustfri, alu. Men det er jo som alt andet smag og behag.

Her lidt flere foto
« Senest Redigeret: Januar 25, 2008, 09:41:14 am af palle SV1000N K6 »
GSX1400, K7