Forfatter Emne: fra k3 til k8  (Læst 3537 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: fra k3 til k8
« Svar #15 Dato: Januar 21, 2008, 05:31:12 pm »
Optisk er der faktisk tydelig forskel fra k3 til nyere modeller. Udover selvfølgelig det sorte stel fra og med k5(?). Bagstellet på k3 er som beskrevet tidligere lidt højere med dertil højere sædehøjde ( vistnok kun 10mm), fodhvilerne er placeret et par cm højere på k3, og udstødningerne er vinklet mere stejlt. Akselafstand og efterløb er identisk (hhv 1430mm og 98mm). Så forskelle i køreegenskaber må ligge i dæk eller evt styrdæmperens hårdhed. Personligt synes jeg k3'eren ser mest sportslig ud, men har altså også den mest sportslige (læs: anstrengende!) kørestilling! Behøver jeg sige, at jeg selv kører k3....? Har en kammerat der lige har købt en k7, sort med sort stel......den ser altså temmelig fed ud.

Men ligegyldigt hvilken man synes der er frækkest, er der vel mest fornuft i at købe en med det nyeste stelnr, eller....?

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: fra k3 til k8
« Svar #16 Dato: Januar 22, 2008, 09:06:29 pm »
Det viser sig så at det er en k4, men stadig for dyrt,, vil snakke med dem om eventuelt at komme ned på 100k ekkers er det en k7 det bliver til :twisted: 8)
Dennis

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: fra k3 til k8
« Svar #17 Dato: Januar 24, 2008, 11:36:11 am »
Hvis det er en ny cykel! Så køb den nyeste årgang (K7) -Det betyder noget for salgsprisen når den engang skal sælges!
kilosvin med div udstyr...