Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg er ved at søge efter en suzuki bandit klub i dk ,for min kærste da hun køre bandit 650s 2005 og er lidt misundlig på den vi har kørende her. jeg håber i kan hjælpe hvis i falder over noget.hvis der ikke findes en i dk så skal hun til at oprette en.Tak på forhånd
Citat fra: Simon efter December 12, 2007, 12:08:52 amjeg er ved at søge efter en suzuki bandit klub i dk ,for min kærste da hun køre bandit 650s 2005 og er lidt misundlig på den vi har kørende her. jeg håber i kan hjælpe hvis i falder over noget.hvis der ikke findes en i dk så skal hun til at oprette en.Tak på forhåndHun er altså også velkommen her... Der er jo masser som ikke kører SV'er ... Lad hende endelig kommer herind.. Tøser er altid velkommen.. forstår selvfølgelig godt at hun vil kører i en klub som har en mc tilsvarende hendes egen.. Men så kan hun jo være i 2. Sig hun skal melde sig til her..
Citat fra: Majse efter December 12, 2007, 12:19:35 amCitat fra: Simon efter December 12, 2007, 12:08:52 amjeg er ved at søge efter en suzuki bandit klub i dk ,for min kærste da hun køre bandit 650s 2005 og er lidt misundlig på den vi har kørende her. jeg håber i kan hjælpe hvis i falder over noget.hvis der ikke findes en i dk så skal hun til at oprette en.Tak på forhåndHun er altså også velkommen her... Der er jo masser som ikke kører SV'er ... Lad hende endelig kommer herind.. Tøser er altid velkommen.. forstår selvfølgelig godt at hun vil kører i en klub som har en mc tilsvarende hendes egen.. Men så kan hun jo være i 2. Sig hun skal melde sig til her.. Først tak til Luske men fandt ikke noget hun kunne brugeSå nu har hun fuldt Mejse´s råd og tilmeldt sig her , mange af jer kender hende iforvejen Kisser fra ValbyMc
`hihi,,,jeg vil heller værer ´Bandit`ènd `svin :whipped:Men,derfor ka jeg gody lide rn del af de der `svin