Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg går med en idé og de få jeg har luftet den får ryster på hovedet. Kan sige med det samme at jeg ikke vil ud med ideen til jer før den enten er ført ud i livet eller kasseret.Nu må I ikke tro at det er et eller andet fuldstændigt sindssygt vildt og vovet eller fedt super smart, men bare noget et lille projekt jeg fik i tankerne og som jeg ikke er stødt på før på en MC.Mit spørgsmål til jer, skal man gøre det fare for at blive til grin og få ideen ud af hovedet eller skal man lytte til de første spæde hovedrysten?Ved det er svært forholde sig til når nu I ikke ved hvad det drejer sig om. Kan måske nok selv se at denne feature på kværnen vil blive meget lidt brugt men alligevel at så være den første eller én af de første med det......og så alligevel er det set men ikke på den type cykler vi triller på....hmmmm nå skulle bare ud med det....der er indkøbt div. materialer nu skal jeg så bare finde ud af om det er besværet værd....undskyld for forstyrrelse SørenG
Jeg gætter på en amfibie-MC a'la Top Gears projekter... Så sparer man kassen når man skal væk fra Djævleøen!!! Vi glæder os til at se dig være den første der krydser storebælt med et landkøretøj ad vand-vejen siden færgen blev afviklet
Amfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.
projekter? Hvornår er du begyndt med den slags B2
Citat fra: sircajun efter December 12, 2007, 12:25:00 pmAmfibie...ja da..nu stopper I med jeres gode ideer kan jo ikke realisere dem alle sammen....Med fare for at blive til grin og I herinde har jo nogle gange brug for et godt grin så må jeg jo bare igang med det.Hvad er det du har gang i ? ? ?Kom så med det ! Vi andre lader os jo gerne drille med vores syge projekter
I dit tilfælde med tank-projektet så giver resultatet mening selvom arbejdstimerne måske ikke får det til det.....i mit tilfælde giver projektet absolut ingen mening når det er færdigt! Noget jeg kan hygge mig med i garagen til vinter og så stoppe med at tænke på det...det vist det eneste mening det giver....
Måske et samarbejde? B2 bygger jo alt i carbon laver du stumper til en Yamaha