Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Bjørnen efter Marts 13, 2008, 04:21:15 pmHej vandhunde,McD i Buddinge?? Er det den der ligger i Gladsaxe?Hvis nu man skulle finde våddragten frem og deltage i løjerne Jep ved rundkørslen og kvickly.Det er kvickly´s p-plads vi holder på.
Hej vandhunde,McD i Buddinge?? Er det den der ligger i Gladsaxe?Hvis nu man skulle finde våddragten frem og deltage i løjerne
Tak for turen gutter! Hjemme står jeg nu med en tør lædderdragt handsker og støvler der er fugtige uden på og tørre inden i.Synd i andre sprang fra et hyggeligt arrangement.Jannik...
Citat fra: Jannik efter Marts 13, 2008, 09:23:21 pmTak for turen gutter! Hjemme står jeg nu med en tør lædderdragt handsker og støvler der er fugtige uden på og tørre inden i.Synd i andre sprang fra et hyggeligt arrangement.Jannik...Selv tak Holdt selv tør, omend snitterne var blevet lidt kolde, så alt i alt en optur Hvad med dig Nikolaj, fik du brugt nogle skattekroner på vejen hjem....??? Blink-blink
12 sekunder efter lå der en ny æggeskal bagved mig så det blev med 70 km/t hjem ad frederikssundsvej (suk).
Nææh jeg fik en hyggelig snak med Laurits Landbetjent - der synes at det ikke var den rigtige dag at ligge og køre stærkt Jeg så godt der var 2 motorcykler efter mig da jeg havde sagt farvel til jer ... men skulle lige ha farten lidt ned.Han spurgte om han var nødt til at følge mig hjem - men jeg sagde at jeg godt kunne forstå en fin hentydning. Hehe.Ironisk nok satte han selv igang med stramt kabel da han sagde farveller til mig .. hehe. Så det jeg ikke skulle - var ok for ham 12 sekunder efter lå der en ny æggeskal bagved mig så det blev med 70 km/t hjem ad frederikssundsvej (suk).