Forfatter Emne: Louis og olie  (Læst 1619 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.


NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Louis og olie
« Svar #1 Dato: Oktober 26, 2007, 12:04:06 am »
Jeg har kørt med dem begge to. Tag den billige.
Jeg har kørt med næsten alle mærker af 10w40 halvsyntetisk, og jeg kan ikke mærke forskel. Næste gang vil jeg dog gerne ha fingre i en 10w50 for at prøve dét af.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Louis og olie
« Svar #2 Dato: November 03, 2007, 05:14:27 pm »
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

sv1000sk4

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
  • stay loud - stay proud
Re: Louis og olie
« Svar #3 Dato: November 08, 2007, 10:31:39 pm »
Hej jeg har de sidste 2 gange benyttet mig af Castrol 10-60W fra Louis.de. Det er en fin olie. Jeg har ladet mig fortælle at en større mc klub med rygmærker og hvide cykler bruger samme mærke og model olie.
Nu afhænger valget so også af, hvilken motor den skal bruges på. Men jeg er fint tilfreds!
SV1000SK4 sølvgrå, hugger, seat cowl,  fuldkåbe, stålarmerede bremseslanger, db kåbeglas, PCIII usb, Yoshimura TRS titanium bolt on.
NY KÆRLIGHED: Ducati 999

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Louis og olie
« Svar #4 Dato: November 09, 2007, 04:25:32 pm »
Jeg bruger den også selv og er yderst tilfreds - og så er det jo en kvalitets olie til billige penge. Det bedste kan kun være godt nok til en SVér  :D
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger