Forfatter Emne: Nye væskebeholdere  (Læst 5711 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

• Roadracer
Nye væskebeholdere
« Dato: September 30, 2007, 01:31:37 pm »
Jeg vil gerne have skiftet de originale bremse og koblingsbeholdere ud med blå Rizoma beholdere. Jeg har snakket med Klaus fra KJMotorcykler, og han siger at den trekantede bremsebeholder til bagbremsen kan jeg udskifte med en lille beholder, er der nogen der har erfaring med det? jeg tænker på om den kan være der.

Og så mener han det ser mest raffi ud med 2 store beholdere på styret frem for en lille til kobling og stor til bremse. Hvad synes i?

Den originale koblingsbeholder er skrå i bunden, hvordan harmonerer det med en Rizoma der er lige?

Se beholderne her: http://www.kjmotorcykler.dk/group.asp?group=969&sub=969

Jeg skal selvfølgelig også have nye armerede bremseslanger :twisted:
« Senest Redigeret: September 30, 2007, 01:51:31 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Nye væskebeholdere
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2007, 09:09:07 am »
det her er vejen frem   :D

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2007, 09:34:28 am »
tja - jeg har jo en naked og styret vil være lidt bart hvis de 2 monster klodser ik var der
men til en S'er... tja kommer an på hvor bling bling de er og hvis der er plads gør det ik noget
men i den sidste ende er det op til dig hvad du synes passer dit bæst

Luske - hvad end du gør på din cykel  :respekt:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2007, 10:11:25 pm »
Kan man slet ikke få en anden kobligsbeholder? Har ledt og ledt men kan ikke finde nogen der er skrå i bunden.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2007, 10:42:17 pm »
har du ik et hulrun inde i clip-on'sne eller i alt det der kåbe i nu har foran

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Oktober 03, 2007, 09:01:00 pm »
har du ik et hulrun inde i clip-on'sne eller i alt det der kåbe i nu har foran

Hvad skulle det hjælpe :huh: :huh: :huh:

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Oktober 03, 2007, 09:10:20 pm »
hvis man ik kan se dem er det lige meget om de er store eller små...

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Oktober 06, 2007, 05:28:41 pm »
Jo men så har jeg jo et stort hul med en slange i, hvor beholderen sidder nu. Det synes jeg heller ikke er pænt. Der må dælme da findes nogen der laver en beholder der passer til SV'eren :tie:

Blinklys

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 06, 2007, 09:49:35 pm »
Hvis du kan nøjes med at peppe beholderne op med nogle blå låg, så er det her måske en mulighed:
http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/Suzuki_SV1000S.html

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Oktober 07, 2007, 10:57:30 am »
Ja det vil da hjælpe gevaldigt på udseendet. Det er nok desværre den eneste mulighed der er :undecided: :undecided:

RonniB

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Oktober 07, 2007, 12:41:23 pm »
nu skal du ikke gøre det sværere end det er, du kan sagtens montere de rizoma beholdere som KJ har, til koblingen skal du bare have en med udtag i siden hvis du ikke kan montere den højere end den originale. Du må tænke lidt kreativt og måske selv lave et beslag, det er jo ikke en NASA rumfærge.....

Hvis alt som folk herinde vil ha er bolt-on, hvorfor så ikke ændre forummets navn til bolt-on, i stedet for modifikationer. Jeg har måske en andet opfattelse af modifikationer end de fleste, men jeg forbinder det med kreativitet, ideer og egne løsninger (som B2s kulfibertank), ikke skrue originaldel af - skrue grim/billig alurædsel på. Undskyld det var ikke for at rakke ned på dig Kenneth P, bare træt af at høre på folk som tror de har modificeret deres mc ved at sætte et sæt bolt-on kulfibereffekt (af tosserøve udtalt karbonglook) blinklys på..

Ronni
"handling over power"

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Oktober 07, 2007, 04:10:15 pm »
Der er da vist nogen der har pisset på din sukkermad i dag RonniB, men så fik du da luft :rolleyes:

Jeg har tilføjet nogle fotos, så ved du også hvad det drejer sig om. Hvis du kan lave nogle beslag der ser pæne ud til at montere den beholder du omtaler, så vil jeg meget gerne høre nærmere om det. Jeg tror desværre bare det kommer til at se ud, som du selv siger, en grim/billig rædsel. Den originale beholder er skrå i bunden, og dens studse går lige ned, det harmonerer ikke rigtigt med din løsning, det skulle jo også gerne se professionelt ud.

RonniB

• Søndagskører
  • **
« Svar #12 Dato: Oktober 18, 2007, 12:26:10 pm »
Jeg vil giver dig ret i, at det er ikke lige til, mine resovoirs sidder med en slange imellem dem og masteren. På masteren sidder der så en sort plasticstuds, som slangen monteres på. Bunden af dine resovoirs gør det ud for den studs. Bremsesiden er sikkert til at skifte, men du har ret med den skrå bund, det bliver vanskeligt. Prøv at kigge på www.kcengineering.de de har en del forskellige stumper du muligvis kan bruge..

Ronni
"handling over power"

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #13 Dato: Oktober 18, 2007, 04:06:14 pm »
Der er da vist nogen der har pisset på din sukkermad i dag RonniB, men så fik du da luft :rolleyes:

Jeg har tilføjet nogle fotos, så ved du også hvad det drejer sig om. Hvis du kan lave nogle beslag der ser pæne ud til at montere den beholder du omtaler, så vil jeg meget gerne høre nærmere om det. Jeg tror desværre bare det kommer til at se ud, som du selv siger, en grim/billig rædsel. Den originale beholder er skrå i bunden, og dens studse går lige ned, det harmonerer ikke rigtigt med din løsning, det skulle jo også gerne se professionelt ud.

Væsken ser ganske brun ud... Det kan godt betyde at der er utætheder i systemet... Jeg skal have skiftet pakninger i min koblingsslave netop pga. dette problem. Har du nogensinde genopfyldt bægeret?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #14 Dato: Oktober 18, 2007, 08:56:51 pm »

Væsken ser ganske brun ud... Det kan godt betyde at der er utætheder i systemet... Jeg skal have skiftet pakninger i min koblingsslave netop pga. dette problem. Har du nogensinde genopfyldt bægeret?

Nej det har jeg ikke, men der er lige kommet nyt racergreb på, det ved jeg ikke om de kan montere uden at skulle fylde væske på?? Cyklen er også fra september 06, så jeg regner da ikke med at der er noget i vejen med systemet.