Forfatter Emne: Hvor får man fat i det her stik?  (Læst 3388 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Hvor får man fat i det her stik?
« Dato: Oktober 16, 2007, 10:30:48 pm »
Hey

En af mine stik til xenonlygterne er gået i stykker, hvor dælen skaffer jeg et nyt henne?

Jeg har skrevet til Carguard hvor jeg har købt mit xenon, men de har ikke skrevet tilbage.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Morfar

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 46
  • Been there, Done that, Bought the Hayabusa
    • Se Flakse Her :
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2007, 10:43:45 am »
Ææbbb ....

Ligner det ikke mest noget "klem-sammen-om-ledning" samledims ? Hvis det er for at samle 2 ledninger kan man vel bruge hvadsomhelst ?

Bare lige inden du køber en original dims til en milion-milliard  :tie:

/Lars
Nu på IKEA-plader ...

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2007, 06:01:36 pm »
for mig ligner det også noget klemme ledning stik, T. hansen har det

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #3 Dato: Oktober 17, 2007, 07:50:34 pm »
tror du kan gå til et autoværksted med autoelektrikker... er det ikke et stik der sidder i et multistik  ??
nu med yamaha fz1 2008

flubber2110

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #4 Dato: Oktober 17, 2007, 09:52:03 pm »
ligner en spadesko, kan købes hos de gængse biltilbehørs butikker og bygge markeder...
sv 650s k6 første cykel
kør pænt 0-"0 eller arh... gaaaaas!
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18317

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #5 Dato: Oktober 17, 2007, 10:10:54 pm »
ligner en spadesko, kan købes hos de gængse biltilbehørs butikker og bygge markeder...

det er ikke muligt at købe i et byggemarket... da det er specialt... de har kun de flade
nu med yamaha fz1 2008

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #6 Dato: Oktober 18, 2007, 09:08:14 pm »
tror du kan gå til et autoværksted med autoelektrikker... er det ikke et stik der sidder i et multistik  ??

Ja det burde jeg have præciseret. Den er det 3. ben som burde sidde der hvor ledningen stikker ud af multistikket.

SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #7 Dato: Oktober 18, 2007, 09:27:01 pm »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #8 Dato: Oktober 18, 2007, 09:58:31 pm »
Muligvis her: http://www.vehicle-wiring-products.eu/VWP-onlinestore/home/homepage.php
I hvert fald et forsøg værd...

Ja de har dem godt nok, men det kræver jeg bestiller 10 stk. og med fragt og moms er jeg oppe og betale 8£. Det er lige dyrt nok for 1 stik. Men hvis ikke jeg kan skaffe det andre steder, må jeg jo bide i det sure æble og punge ud :brok:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #9 Dato: Oktober 18, 2007, 11:01:10 pm »
Ja de har dem godt nok, men det kræver jeg bestiller 10 stk. og med fragt og moms er jeg oppe og betale 8£. Det er lige dyrt nok for 1 stik. Men hvis ikke jeg kan skaffe det andre steder, må jeg jo bide i det sure æble og punge ud :brok:

Der er da ikke moms på fra England(?)
Hvad med at bytte hele stikket ud med et du kan finde herhjemme? Det kunne også være en mulighed.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #10 Dato: Oktober 19, 2007, 08:46:52 am »
ellers er det måske muligt at finde de hos din nærmeste autoelektrikker link
   

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #11 Dato: Oktober 19, 2007, 06:36:49 pm »
Ja de har dem godt nok, men det kræver jeg bestiller 10 stk. og med fragt og moms er jeg oppe og betale 8£. Det er lige dyrt nok for 1 stik. Men hvis ikke jeg kan skaffe det andre steder, må jeg jo bide i det sure æble og punge ud :brok:

Der er da ikke moms på fra England(?)
Hvad med at bytte hele stikket ud med et du kan finde herhjemme? Det kunne også være en mulighed.

Jo der er det de kalder VAT, det er det samme som vores moms.
Jeg vil nok mene det er noget af en omvej at skulle bytte hete stikket, så skal jeg jo til at klemme 3 og ikke 1 ledning på, og så bliver det dyere.

Jeg har fundet stikket hos Bikemeet.dk, og de ville sende et enkelt ben til mig uden beregning :respekt: :respekt: Det kalder jeg dælme service.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Hvor får man fat i det her stik?
« Svar #12 Dato: Oktober 25, 2007, 09:02:24 am »
tja hvis ikke du har fået løst dit problem har jeg vel nok et par stkykker liggende.
nu med gixxer 1000k8:o)