Forfatter Emne: Sidste tur i år og tæt på styrt.  (Læst 1659 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

smeden

• Plastikrocker
Sidste tur i år og tæt på styrt.
« Dato: Oktober 08, 2007, 09:16:35 am »
Vi var så ude at køre den sidste tur for i år i lørdags. Kanon vejr selvom solen hang lidt lav på himlen.
Afsted det gik på små veje med masser af sving. Kommer kørende som den sidste i rækken af fire cykler igennem et blødt sving.
Lige pludselig ( Gav ikke gas ) vælger den at smide bagenden ud, jeg bliver næsten smidt af, nå at få den ene fod på vejen ( Har sikkert lignet en speedway kører ) Fik den reddet i sidste øjeblik, men det var godt nok tæt på. :?
Derfor drenge og piger, kør ordentlig med alle de skide blade mm, som ligger på vejene. Vi skal sgu ikke have flere ulykker!
Is this it?

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Sidste tur i år og tæt på styrt.
« Svar #1 Dato: Oktober 08, 2007, 11:05:56 am »
jeg var også ude at køre hele weekenden
oplevede en del steder hvor der er til og frakørelse til marker - og ja blade når man køre igamme skoven
det var ik i et sving men mistede vejgrebet med baghjult i noget kastanie-snask - den fik fat igen et sec efter og forhjulet løftede sig lidt
ik det at jeg ikke har prøvet det før men at man trille i sine egen tanker....

en anden ting man skal passe på et de trafik målere de bolter fast til vejen (flade sorte bokse) - jeg kørte efter en ven(på en offroader) - han kørte oven den for sjov og jeg ramte den på kanten så den slog hårdt i styret....
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #2 Dato: Oktober 08, 2007, 06:01:54 pm »
jeg var også ude at køre hele weekenden
oplevede en del steder hvor der er til og frakørelse til marker - og ja blade når man køre igamme skoven
det var ik i et sving men mistede vejgrebet med baghjult i noget kastanie-snask - den fik fat igen et sec efter og forhjulet løftede sig lidt
ik det at jeg ikke har prøvet det før men at man trille i sine egen tanker....

Vi burde bare sagsøge alle landmænd kollektivt ! ... fuck de sviner vildt på landevejene !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: Oktober 08, 2007, 08:46:26 pm »
Ja der ligger rigtig meget støv og jord på vejene, fra landmændene..

Det eneste man kan gøre er at forsøge sig at holde sig i de spor hvor bilerne har kørt.. der er renest.     :undecided:

godt der ikke skete mere

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #4 Dato: Oktober 09, 2007, 01:06:15 am »
Problemet er jo også at vi ikke får temperaturen op i dækkene, så vejgrebet er ikke hvad det er om sommeren.  :rolleyes:

"landroveren" stepper også jævnligt med røven ved nedgearingene til skarpe sving, samt spinner lidt i stedet for at bare lyfte forhjulet.  :? :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

norton

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 09, 2007, 11:04:10 am »
Var også ude at lufte svinet i det nordsjællandske forleden dag og ganske rigtigt der ligger en del jordknolde på vejene efter landmændne og deres traktore samtidig med der ligger en masse fugtige blade i skovområderne,så man skal virkelig passe på.Norton :D :D